Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer Århus

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det vist på tide jeg lære den famøse kunst at skabe og bruge et netværk.

Jeg har haft klinik siden nov 2006 i Århus og kunne godt tænke mig at møde andre selvstændige til sparring og ideudveksling.

Så først og fremmest fortæl lidt om jer selv og jeres virksomhed og måske det så kunne tænkes at stable et møde på benene ( har set det ikke er gået så godt i midtjylland tråden, så håber på bedre held her).

Chris-C

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:14

Godt initiativ...  :-)

Jeg er grafisk designer, med kontor i Århus.
Jeg brød ud af de faste rammer, og startede for mig selv i sep 2006.

Mvh

Ronni
Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:11
Hej Chris
Nå, men jeg flytter lige mit indlæg fra Midtjyllandstråden herover:

Tak for tilbagemedlinger.

Jamen vi mødes vel bare onsdag den 6. juni kl. 7.00 på Bread & Coffee, til en bid brød og kaffe samt erfaringsudvæksling m.m.

Så må vi jo se om det bliver en tradition.....

Hvis I bare lige melder jeres ankomst her i denne tråd - hvis vi bliver mange skal de jo nok lige vide det.

Jacob

Jeg har fået et par gode tilbagemeldinger på denne ide siden i går - så hvis vi slår os sammen, så kan det jo være at det lykkes. Det burde ikke være så svært.

Jeg håber at se så mange som muligt på ovennævnte tid og sted - jeg skal nok være der.

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:24

- fedt, super, herligt !   - og, havde lige overset at dialogen fortsætter i denne tråd ... - så, nu kommer nedenstående også her :

- dejligt at nogen gør dette konkret - så, jeg har noteret onsd. d. 6. juni, kl. 7.00

- husk visitkort :-) - det kunne jo være at der kommer rigtig mange ;-)

- og, min erfaring fra deltagelse i andre netværk i jylland er,  at næsten uanset hvor/hvornår man vælger som mødested/mødetidspunkt - så er det ikke særlig gunstigt - simpelthen fordi deltagerne er spredt, rent geografisk

- rent praktisk omkring mødested :

- Bread & Coffe er et sidelokale til en bager-butik - og, er nok ikke rigtig velegnet hvis der er mere end 3-5 deltagere, og ligeledes er der en del trafik af kunder i butikken

- Baresso v. banegårdenspladsen har plads i kælderen i lounge-agtige, uforstyrrede omgivelser med store sofaer man kan flyde i, fino plads til 10-20 deltagere, hvis der ikke er andre-

- Hotel Scandic har jo masser af plads, fordi de har morgenmads-restaurant på hotellet, og dermed masser af plads. men samtidig er det sammen med de andre gæster på hotellet.

- så, ud fra de nævnte muligheder - så kunne baresso måske være et godt bud på mødested ? - velegnet til en mindre gruppe af deltagere, og i rimeligt uforstyrrede omgivelser

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 23:30
Baresso er fint - har de også en bid brød?

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:46
udvalget på baresso er fino -

- godt nok er det ikke helt lissom i london og new york ... ;-)

- men, rigeligt med udvalg til at være forsynet til resten af dagen - croissant, youghurt, frisk frugt-salat, og måske også en sund bolle med ost

- så, det skulle række, medmindre man har særlige ønsker i retning af english breakfast, amerikanske pandekager, eller frisk mango :-)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 23:48
Nej - det udvalg er mere end fint.

Baresso er hermed en aftale, tidspunktet er det samme.

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:58
Nej hvor dejligt, det havde jeg ikke lige set.

Jeg er med på at mødes men mener i virkelig kl syv morgen????

Stedet er mig ligegyldigt, men jeg er ofte ikke på toppen så tidlig og skal have et par timer hjemme før jeg er klar til at gå ud af døren ( nej jeg er hverken morgensur eller doven he he), så derfor er det ikke muligt for mig at det bliver så tidligt.

Det er super svært at finde noget der passer alle, det ved jeg, men alt før kl 9.00 dur ikke for mig, ellers er jeg meget fleksibel.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 20:22
Hej Kristina

Godt at høre fra dig, det ser foreløbig ud til at vi bliver 3 ved bordet - så det er jo hyggeligt.

Du er ikke den første der "klager" over tidspunktet, mit argument for kl. 7 - er jo at man efter kl. 8 jo som regel har travlt med kundebesøg og arbejde i det hele taget.

Men jeg er indstillet på at ofre mig i håb om at få startet en god netværksgruppe op.

Derfor flytter jeg nu tidspunktet til:

Onsdag, den 6. juni - kl. 9.00 på Baresso ved banegården i Århus
Så der håber jeg at se så mange af jer som muligt - husk lige at melde jeres ankomst til mig inden.

Vi ses.

Jacob

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:59
Hej.

Både kl.7 og kl.9 er ok for mig, glæder mig til en kop kaffe

Kristine

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)