Brugt Samsung Galaxy SII sælges fra vores butik for 2000,- Dette er virkelig en super telefon. Se anmeldelse her
Desuden en Sony Ericsson Experia Arc til 1500,- Se her
Begge telefoner fremstår næsten som nye og der gives 3 måneders garanti fra butikken.
Telefoner er testet for alle funktioner men hvis noget skulle vise sig ikke at fungere tager vi dem som sagt retur indenfor 3 måneder.
Samsung telefonens strømforsyning driller lidt ved normal opladning, men lader perfekt op via computer gennem medfølgende usb kabel. Dette skulle efter sigende også gå lidt hurtigere.
Telefonerne kan kun købes gennem vores butik på Store Kongensgade 54 i København. ingen forsendelse
hvordan galt med opladerstikket? :) Findes der kvittering på denne ?
Det var stikket der sad løst. har en ny oplader nu der følger med i stedet.
Der er ikke kvittering på køb af den oprindelige telefon da det jo er telefoner vi har købt brugt af vores kunder, men der medfølger en kvittering her fra butikken ved salg som du skal gemme da der jo er 3 måneders garanti på telefonen fra vores side.
Mht kvittering var det mere i forhold til telefonens værdi i forhold til min forsikring, da jeg er ved at lave forsikring for alle mine elektronik varer.. :D
Begge telefoner fremstår næsten som nye og der gives 3 måneders garanti fra butikken.
Telefoner er testet for alle funktioner men hvis noget skulle vise sig ikke at fungere tager vi dem som sagt retur indenfor 3 måneder.
Det er blandt almindelige forbrugere alment at de ikke skelner mellem ordet garanti og reklamationsret, hvorfor de kan forledes til at tro at der ikke er indsigelsesmuligheder efter de tre måneder, da det faktisk blandes sammen med en ikke lovreguleret returret,
Hverken returret eller reklamationsret er korrekt formuleret
Det er blandt almindelige forbrugere alment at de ikke skelner mellem ordet garanti og reklamationsret, hvorfor de kan forledes til at tro at der ikke er indsigelsesmuligheder efter de tre måneder, da det faktisk blandes sammen med en ikke lovreguleret returret,
Hverken returret eller reklamationsret er korrekt formuleret
Som udgangspunkt tror jeg på det bedste i andre mennesker. Så jeg vælger at gå ud fra at trådstarter tager for givet, at vi ved at der er 24 måneders reklamationsret..
Men du har ret i at formuleringen kan misfortolkes :o)
Som udgangspunkt tror jeg på det bedste i andre mennesker. Så jeg vælger at gå ud fra at trådstarter tager for givet, at vi ved at der er 24 måneders reklamationsret..
Men du har ret i at formuleringen kan misfortolkes :o)
Sådan er vi så forskellige
I handler med forbrugerelektronik der stoler jeg aldrig på en sælger :) og i endnu mindre grad når der er tale om brugt udstyr.