Er du en dygtig programmør, som gerne vil være selvstændig og med "fra starten" i et nyt dansk web-portal eventyr, så læs videre! Jeg søger en programmør til at kode en større hjemmeside. Hjemmesidens funktioner er i nogen grad i stil med facebook, men selve kerneidéen er naturligvis unik. Dvs. siden skal indeholde muligheden for at folk kan oprette profiler, publicere indhold, finde hinanden osv. Kerneidéen bliver en kommende partner først indviet i efter, at vi har følt hinanden på tænderne og en "non-disclosure-agreement" er underskrevet :-) Jeg selv dækker/står for følgende dele af projektet: - Idéen! - Økonomien bag projektet - Administration af virksomheden i forhold til SKAT og registreringer - Markedsføring (vigtigt) - Juridiske spørgmål ----- Derudover har jeg en grafisk designer, (på freelance-løn), til at støtte projektet. Ydermere har jeg ikke et stort, men et særdeles varieret netværk hvorfor, at jeg med den rette partner har gode kort på hånden mht. at løse uforudsete udfordringer. Umiddelbart tilbydes der et partnerskab på 25 %, hvilket efter evne kan forhandles op, når visse delmål er nået. Der udbetales ingen løn før, at der er overskud i projektet. Motivationen for at søge skal være skaberlysten og udsigten til en betydelig biindtægt på længere sigt. Er du interesseret, så skriv en PM med en grundig præsentation af dig selv samt evt. links til dine tidligere bedrifter. Interessante kandidater vil naturligvis få en grundig præsentation af undertegnedes egen baggrund, uddannelse og meritter forud for et evt. personligt møde. Vel mødt! |
Webprogrammør søges til partnerskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)