Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan som jeg kan se vil postdanmark kun sende pakker op til 20 kg. som pakkepost, nogen der ved om det passer? Er ved at åbne en webshop hvor jeg kan risikere at skulle sende mere end 20 kg med posten, hvem skal jeg så benytte? Nogen der har erfaringer her?
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:09
Hvis du bliver erhvevskunde hos PDK, så kan du få lov at sende pakker op til 50 kg
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:13
Alt efter hvor i landet / verden du skal sende så kan du f.eks. vælge Danske Fragtmænd, GLS eller Budstikken. For du har helt ret, hvis dine produkter vejer mere end 20 kg eller er længere end 1,5 meter så melder PostDK fra. Husk også på at det er forskelligt hvor gode de enkelte alternativer er til de enkelte kundegrupper. Budstikken levere nødigt til private, GLS gør det men er kunden ikke hjemme kan der være langt til afhentning af pakken / deres pickup center/butik. Hvis kunden ikke er hjemme når Danske Fragtmænd ankommer så må kunden betale for en ny levering - normalt i omegnen af 200 Dkk. Men alle kan give dig priser upfront så du kan implementerer disse og visualiserer disse for dine egne kunder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)