:) ... hvis det er hvad du vil kalde et ekspertråd, så har du meget at lære i nu. |
Nu vil jeg også lige sige min mening.. da vores primære produkter er Joomla og Magento!
Jeg ville normalt ikke anbefale Joomla til webshop, da det ikke er bygget dertil, og det kræver et "3parts" komponent, for at få webshop funktionalitet på en joomla.
Jeg ville til enhver tid anbefale Magento, da det er den bedste opensource webshop løsning på markedet! Det er bla. langt bedre at SEO optimere end Joomla sammen med Virtuemart. Virtuemart er faktisk så dårligt at jeg ikke ville anbefale det til nogen.
Jeg kan slet ikke se man kan bruge "design" som en grund til at fravælge det ene eller det andet system. Vi kan lave præcist det kunden måtte ønske, i begge systemer!
Magento, har ikke indbygget CMS del, og dette er måske det eneste minus, ved magento.. Men det har vi f.eks. kompenseret for, ved at udvikle et CMS modul til magento, sådan man kan oprette CMS sider i forskellige kategorier.. "nyheder, opskrifter, blogindlæg" etc.
Mangento er desuden MEGET brugervenligt..
Skriv hvis du vil have en GRATIS Magento demo ;) Så kan du jo prøve det af!