Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Magento eller Joomla?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:
at få det til at se godt ud

:) ... hvis det er hvad du vil kalde et ekspertråd, så har du meget at lære i nu.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:46

Nu vil jeg også lige sige min mening.. da vores primære produkter er Joomla og Magento!

Jeg ville normalt ikke anbefale Joomla til webshop, da det ikke er bygget dertil, og det kræver et "3parts" komponent, for at få webshop funktionalitet på en joomla.

Jeg ville til enhver tid anbefale Magento, da det er den bedste opensource webshop løsning på markedet! Det er bla. langt bedre at SEO optimere end Joomla sammen med Virtuemart. Virtuemart er faktisk så dårligt at jeg ikke ville anbefale det til nogen.

Jeg kan slet ikke se man kan bruge "design" som en grund til at fravælge det ene eller det andet system. Vi kan lave præcist det kunden måtte ønske, i begge systemer!

Magento, har ikke indbygget CMS del, og dette er måske det eneste minus, ved magento.. Men det har vi f.eks. kompenseret for, ved at udvikle et CMS modul til magento, sådan man kan oprette CMS sider i forskellige kategorier.. "nyheder, opskrifter, blogindlæg" etc.

Mangento er desuden MEGET brugervenligt..

Skriv hvis du vil have en GRATIS Magento demo ;) Så kan du jo prøve det af!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 14:52

Daniel:
Jeg ville normalt ikke anbefale Joomla til webshop, da det ikke er bygget dertil, og det kræver et "3parts" komponent, for at få webshop funktionalitet på en joomla.

Kan du uddybe hvorfor det skulle være en dårligere løsning?

Daniel:
Det er bla. langt bedre at SEO optimere end Joomla

Kan du uddybe denne påstand? jeg går ud fra du har sat dig ind i redShop, siden du kan skrive sådan?

Daniel:
Joomla sammen med Virtuemart.

Hvem snakker om Virtuemart? ... det er redShop Lind3100 har fået tilbud på, som der skrives...

Venligst

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:58

nogen som har link til en færdig Joomla side med redSHOP ?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:09

MAGNETO ER MEGET BEDRE 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:40

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:02

Ronnikc > Jeg kan ikke udtale mig om redSHOP, da jeg ingen erfaring har med den! Der blev nævnt i de tidligere indlæg, før du gik ind i debatten, at virtuemart var en mulighed! Til det svare jeg så bare at det er den bestemt ikke :)

MHT til SEO, så håndtere Joomla, ikke SEO URLs på en tilfredsstillende måde, hvilket er et argument, for hvorfor SEO afvikles bedre i Magento, men igen kan jeg ikke opstille det i forhold til redSHOP.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:08
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Daniel:

Ronnikc > Jeg kan ikke udtale mig om redSHOP, da jeg ingen erfaring har med den! Der blev nævnt i de tidligere indlæg, før du gik ind i debatten, at virtuemart var en mulighed! Til det svare jeg så bare at det er den bestemt ikke :)

MHT til SEO, så håndtere Joomla, ikke SEO URLs på en tilfredsstillende måde, hvilket er et argument, for hvorfor SEO afvikles bedre i Magento, men igen kan jeg ikke opstille det i forhold til redSHOP.

Takker for dit svar, og urls i forbindelse med SEO kan afvikles mere end tilfredsstillende med sf404sef, som redShop arbejder sammen med.

I øvrigt, så mener jeg, at det er at skyde med spredehagl, når man anfægter den ene løsning fra den anden, dertil bør man kende opgaven inden man gør sig tanker om hvad der er måtte være den mest kompetente løsning.. at man hælder mere til det ene end det andet, er ikke nyt, men at udelukke noget før man kender opgavens omfang er for mig en uprofessionel tilgang... og det var ikke møntet på dig Daniel, men generelt.

Jeg er godt klar over der sidder et hav af sultne krager herinde, som bare venter på at sakse den næste der stiller et spørgsmål herinde, det undre mig dog bare at alle har den perfekte løsning hver gang, på trods af den meget fattige information som bliver stillet tilrådighed af trådstarter generelt..

Held og lykke med Jagten :)

Venligst

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)