Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter iværksættere søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''s


En del af jer har sikkert læst om Capital+ og de svar jeg har givet her i Amino. Flere af jer har allerede henvendt jer med forslag til IT projekter vi måske skal  investerer i og tak for det. 



Men Capital+ er udover at være et selskab der investerer i iværksættere selv en nystartet iværksættervirksomhed, der også leder efter kapital. Derfor dette indlæg der opfordrer dig til at overveje at investere i Capital+. Vi har åbnet for aktietegning i dag. Minimumsinvestering er DKK 22.880


Capital+ giver dig om investor mulighed for at:


-      Følge de porteføljevirksomheder Capital+ køber på tæt hold, via et investorwebsite


-      Bidrage med dine kompetencer og være en del af et kompetencenetværk af investorer der hjælper porteføljevirksomheder (hvis du har lyst)


-      Gøre en rigtig god foretning, selv om venture capital selvfølgelig er højrisiko


 ps. læs vore prospekt før du evt. investerer



 

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob

 

Tillykke med det spændende tiltag, det ser jeg frem til at følge!

Dbh Martin

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob,

Det ser meget spændende ud, og jeg har lige meget hurtigt læst prospektet igennem.

Så vidt jeg lige kunne se i prospektet står der, at der kan tegnes aktier á 2.288 kr. Jeg synes ikke lige at jeg så at der var en minimumsinvestering på 10 stk. Er det bare mig der har læst for hurtigt?

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)