Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info til annoncører, hvad vil de vide?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-05-2007 09:15:47 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Hvis du brygger spørgsmålene og svarmulighederne sammen, så skal jeg nok sørge for, at vi får et skema sat op for dig, hvis det har interesse Martin...

Hej Jan

Tusind tak for det gode tilbud.
Morten Lund fra Questback kom dig i forkøbet, men jeg vil meget gerne bruge dig en anden gang!

Dbh Martin

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:47
Dato: 23-05-2007 15:42:22
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 15-05-2007 09:15:47 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Hvis du brygger spørgsmålene og svarmulighederne sammen, så skal jeg nok sørge for, at vi får et skema sat op for dig, hvis det har interesse Martin...

Hej Jan

Tusind tak for det gode tilbud.
Morten Lund fra Questback kom dig i forkøbet, men jeg vil meget gerne bruge dig en anden gang!

Dbh Martin

Det er helt okay du. Streger den hermed fra den endeløse todo liste. Har altid en god psykologisk virkning.

Du siger blot frem en anden gang.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:45
Hej Martin,

Bare pas på det ikke bliver for vildt, som du ved arbejder jeg med annoncer osv. til daglig, ja faktisk døgnets 24 timer.

Hvis du kan samle det info som du selv skriver er de mere end tilfredse :

• Køn <-- Vigtig

• Alder <-- Vigtig

• Branche <-- Mindre vigtig

• Landsdel <-- God idé

• Uddannelse <-- ikke relevant

• Anciennitet: (Hvor længe har du været i gang?)  <-- God idé hvis det er muligt

Nye tiltag som du sikkert allerede har tænkt på :

• Hvor mang er besøgende om dagen ?

• Hvor langtid bruger de på siden ?

• Indlæg om dagen ?

• Antal brugere.

Jeg ved godt det er banale ting, men det er det som de store reklame firmaer vil vide.

Måske skulle du gøre noget ud af fortælle at de kan annoncere i forskellige emner, som f.eks Revisions firmaer i Skatte afdelingen osv. osv.

Sig til hvis der er mere, bare ikke lav det for vildt, der er alligevel ikke nogle firmaer som siger :

Vi vil gerne ramme personer i alderen 35 - 37 år, hankøn, iværksætter, har 15 medarbejdere, bor i Nord Jylland, omsætter for så og så meget...
Det bliver lidt vildt.

Mvh

Mørch

Mørch

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)