Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg den! men hvad så?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

at du sidestiller kritik med negativ respons, kan jeg ikke rigtig se fornufteten i.

jeg syns det er fedt når folk, uanset alder og bagrund får lyst til at kaste sig ud i iværksætteriet, men jeg forbeholder mig stadig ret til at fremlægge min holding, især når der bliver spurgt om råd, og i det her tildfælde syns jeg ganske enkelt at forarbejdet er gjort ret dårligt. - i hvertfald i forhold til det oprindelige spørgsmål fra tråd opretter.

beklager stavefejl og dårlige formuleringer. er lige kommet hjem fra en bytur :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

det eneste jeg kan direkte tolke som måske værende negativt her i tråden er min holdning til domeænenavnet som ikke er blevet spurgt ind til. men jeg kan fortælle at man ikke skal mange emner tilbage før at det spørgsmål blev stillet, og er derfor jeg nvnte det.

jeg har ingen intention om at gøre det svært for nogle at komme frem med sine idéer. tværtimod, så syns jeg at jeg prøvede at hjælpe, især i mit første svar i tråden, og hvis nogle har syntes anderledes så beklager jeg.

 

nej jeg beklager faktisk ikke, for hvis folk ikke kan li kritik, så skal de holde sig fra amino.

 

hvis man kun vil skues MED hårene, så skal man sprøge sine forældre og venner til råds...

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Skrive løs om mountainbike cykler lige alt muligt på siden, der er så meget man kan skrive om , der kan skrives flere 1000 sider om det , det er bare at gå i gang

træning tips, hvad er sundt mad , hvad gør kroppen bedre kan det hårde at cykle disse ture , søvn , massage og mad er vejen frem og husk holde hvile dage fra træning , man skal også huske skrifte sin træning lidt nogle dage hurtigt sprint andre dage lange ture i mere roligt tempo

hvor kan cykle i skovene , hvilken ture er bedste med at cykle

sjov hop med cykle vis de sjov spring og forklare hvordan lader bedste på cyklen når man laver spring i luften

skriv om dine skovture med cyklen de er sjove tit , når køre med mountainbike cykle anmelde ruter sværhedsgrad og hvilken er sjoveste.

Skriv om morgen ture du kan se morgen solen stå op og fuglene synger og du kan skrive om dine aftenene ture hvor roen ligger sig over skoven og dagture hvor det nogle andre oplevelser man oplever.

holder sin cykle ved lige lapper dæk , smøger olie og holder cyklen rustfri .

Hvilken cykler har du prøvet , skriv om anmelders omkring dem hvordan var de hvad var gode ved dem hvordan , holder de , hvilken pris har de set i forhold hvad de kan , hvilken cykle egner sig bedste til by kørsel en anden bedste til skov en anden bedste til hop , forklare alt hvad er bedste ved denne cyklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

dit råd har nok været det bedste til videre. Det vil jeg bruge :) men er det lovligt at bruge RSS fra andre sider ind so nyheder på min? Hvis det overhovedet er muligt altså :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

patrick:

dit råd har nok været det bedste til videre. Det vil jeg bruge :) men er det lovligt at bruge RSS fra andre sider ind so nyheder på min? Hvis det overhovedet er muligt altså :)

dejligt det kan bruges

vedr rss brug andre sider har der før været denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/90103.aspx i alt skal du første have lov af siden , ellers må der stå noget på siden om du må bruge det,  det var hvad jeg fik ud ad tråden der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)