Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundehåndteringssystem eller CRM..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Vi har med vores meget nye webbureau oplevet en fantastisk vækst og nu begynder de første tanker at komme i hovedet på mig. Vi har lige købt kontor osv. så vi kan isolere vores arbejde og ikke blander privatliv osv. for meget sammen. Udover det, er det vigtigt for os at vi kan holde styr på vores kunder. Forstå mig ret, de laver ikke ulykker, men vi skal bruge et program som kan styre deres løsning. 

Vi sælger hjemmesiderabonnement af f.eks. 12 måneder. Når de 12 måneder er gået, skal programmet give os et hint om at kundens abonnement er udløbet, men den skal også give os et hint 3 måneder før, så vi har mulighed for at tage kontakt til kunden. 

Er der nogen herinde som har nogen programmer de selv bruger, eller kender til et program som er let at bruge og som ikke koster meget mere end et par hundrede kroner om måneden. Et engangsbeløb ville også være kanon.

Krav til programmet

1. Det skal være ONLINE baseret
  2. Vi skal kunne oprette vores produkter, give dem et abonnement og kunne forlade kundens konto uden at være i tvivl om at systemet påminder os i rettidigt. 
  3. Det må gerne have et regnskabsprogram som VISMA (dog ikke et krav, men giver god mening)
  4. Dansk eller Engelsk (helst dansk)
  5. vi skal kunne oprette e-mail templates og sende dem ud til hver enkel kunde fra deres brugerprofil.
jeg ser frem til at høre fra jer. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:59

Hej Andreas,

Kunne en webbasseret løsning som inkluderer et par af følgende:

• Online Windows + MAC support  ( windows GUI = 100% færdig - webbaseret front-end er stadig på beta 90% support )
  • Økonomistyring, Bogføring, moms, Salgsmodul, Indkøbsmodul, Varemoduler (med og uden lager )
  • Dansk + Engelsk - tjek!
  • CRM - tjek! udfra hvad i har behov for 
  • Abonnementstyring JA
  • E-mail support via jeres gmail, exchange eller pop konto.
+ en masse features som ikke er listet her
Prisen starter fra 496,- pr måned inkl. 1 bruger

Ekstra moduler
+ en masse features som ikke er listet her
- udover dette vil i kunne få konsulentbaseret udvikling, eller tilrettet selv såfremt i mestrer MSSQL og stored procedures :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Hej

Jeg kender en virksomhed som arbejder på en fuldautomatisk løsning til hosting. De bruger openErp, som mig bekendt kan det du forespørger. Du skal dog regne med noget konfiguration inden det kan håndtere dansk + eu moms. systemet er på engelsk.

Dem bag OpenErp har tidligere været på jagt efter en dansk samarbejdspartner, med det mål at få det ud på danske marked med revisorgodkendelse. Kender ikke status pt., men kig på det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)