Jeg har tjent omkring 160 kroner på et par måneder med et par Euroads reklamer, men det er jo ikke det store...
Jeg har hørt fra mange at det er en dårlig idé at have adsense og euroads på sin firmahjemmeside og at man hellere skal have det på en blog hvor man skriver nogle indlæg om ugen som så har ads og euroads eller lignende. Bloggen linker så til ens egen hjemmeside og man får dermed både trafik og tjener penge på de ads man har på bloggen.
Er denne model den bedste eller er det mig der ikke har hørt ordentligt efter?
Mvh Jens Andersen (en der gerne vil have flere af de vildeste leads).
Hej Jens! :)
For at være ærlig, så synes jeg ikke man burde have reklamer, af nogen som helst art på sin firmahjemmeside, eller en dertilhørende blog, da det i mine øjne signalerer noget uprofessionelt. Det tror jeg også er tilfældet i mange andres øjne.
Men du kan derimod sagtens starte en anden blog, med hensigten at skaffe nogle flere links til din firmaside, og have reklamer derpå, det ser jeg ikke noget galt i, udover at du måske kunne tjene flere penge ved kun at have links til din firmaside, da der så ville være flere der kommer ind på den, og ikke en anden side du reklamerer for, men det kommer jo an på hvor du tjener mest. Jeg håber for dig, at det er på din firmaside.
God søndag herfra i hvert fald! (:
Med venlig hilsen
John Bakken