hvilket kontrol panel bruger I til jeres hjemmesider? Cpanel? Plesk? eller noget helt tredje? og hvilket er jeres foretrukne af dem I har prøvet? |
kontrol panel til webhosting
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Niels: hvad syns du der mangler i dem der er? MC: hvad er grunde til at du har valgt det? |
Det er ligeledes et meget udbredt system, hvilket gør at mange kan finde ud af det eller alternativt kan finde guides, hjælp etc. online. |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Efter min mening: Linux mest avancerede er cPanel, mulighederne og add''ons er næsten ubegrænsede hurtigste og nemmeste at bruge er directadmin det mindst buggy er plesk, som også findes i en version til windows... Runners up er Hsphere og hostingcontroller, som begge faktisk er total løsninger til at køre en hostingvirksomhed Til windows: Mest avancerede: Helm, der lige er kommet i en ny version lækreste: DonNetPanel :) ditlev |
www.onapp.com
Dog benytter vi Helm 3 og ikke Helm 4, da deres nyeste udgave langt fra er stabil endnu. Helm kører udelukkende på Windows servere. |
- Helm er souveræn.. men som de andre, vi har ikke 4.0 versionen nu selvom vi har licenser til det, da den ikke er stabil nok endnu. - PDadmin er et ok hosting program der kan mange ting men det er total skod på serveren da den ændrer enorm mange placeringer på config files etc. og det kan meget hurtigt bunde ud i noget værre søgeri og tidspild. Hvis man bare skal køre uden at ændre i dybden kører det fint og stabil. - ISP config... jeg kan ikke beslutte mig om det er genial eller total skod. Der er så mange ting man kan og mange plugins mange muligheder, og så støder man ind i at den ikke kan de mest basale hosting ting.. |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.