Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontrol panel til webhosting

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hvilket kontrol panel bruger I til jeres hjemmesider? Cpanel? Plesk? eller noget helt tredje?

og hvilket er jeres foretrukne af dem I har prøvet?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:43
Er i gang med at lave mit eget i .NET. Ingen af dem jeg har set kan det jeg vil have..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:54
Jeg har lavet mit eget i .PHP5 ;)
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:04
Niels: hvad syns du der mangler i dem der er?

MC: hvad er grunde til at du har valgt det?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:12
Vi har rigtigt mange kunder som benytter Plesk, på grund af systemet er meget omfattende og brugervenligt. Omfattende både funktionsmæssigt men også hvad angår understøttet software, og den store mængde brugere der benytter systemet gør at der ofte er andre der har haft samme problemer som en selv (hvis man møder nogen), og man derfor hurtigere kan få dem løst.

Det er ligeledes et meget udbredt system, hvilket gør at mange kan finde ud af det eller alternativt kan finde guides, hjælp etc. online.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:57
Dato: 14-05-2007 22:04:28 Forfatter: Selbach
Niels: hvad syns du der mangler i dem der er?

MC: hvad er grunde til at du har valgt det?

Integrationen mellem kontrolpanel, mailserver, webserver og database.

Prisen også. Jeg har drevet en low-budget webhotel (men ændrer nu alle produkterne) så der har ikek været den store mulighed for at have et 3. parts kontrolpanel der vil være dyrer end hostingen.

Med mit eget har jeg mulighed for at skræddersy det fuldstændigt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 22:04
Efter min mening:

Linux

mest avancerede er cPanel, mulighederne og add''ons er næsten ubegrænsede

hurtigste og nemmeste at bruge er directadmin

det mindst buggy er plesk, som også findes i en version til windows...

Runners up er Hsphere og hostingcontroller, som begge faktisk er total løsninger til at køre en hostingvirksomhed

Til windows:

Mest avancerede: Helm, der lige er kommet i en ny version

lækreste: DonNetPanel

:)
ditlev

www.onapp.com

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:23
Vi benytter udelukkende Helm (http://www.webhostautomation.com/).

Dog benytter vi Helm 3 og ikke Helm 4, da deres nyeste udgave langt fra er stabil endnu.

Helm kører udelukkende på Windows servere.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:36
Yep.. hos os kører vi Helm på win boxe. Desuden kører ISPconfig og PDadmin på linuxer.
- Helm er souveræn.. men som de andre, vi har ikke 4.0 versionen nu selvom vi har licenser til det, da den ikke er stabil nok endnu.
- PDadmin er et ok hosting program der kan mange ting men det er total skod på serveren da den ændrer enorm mange placeringer på config files etc. og det kan meget hurtigt bunde ud i noget værre søgeri og tidspild. Hvis man bare skal køre uden at ændre i dybden kører det fint og stabil.
- ISP config... jeg kan ikke beslutte mig om det er genial eller total skod. Der er så mange ting man kan og mange plugins mange muligheder, og så støder man ind i at den ikke kan de mest basale hosting ting..

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 22:45
Markus og Nicolai: Vi overvejer et kontrolpanel til vores Windows-maskiner og vil gerne høre hvor godt Helm og Plesk integrerer sig med eksisterende mail-servere. Sker oprettelse af nye e-mail adresser og tilgang til webmail også igennem kontrolpanelet? Vi vil nemlig gerne have en samlet indgang til alle kundens forskellige web-administration som webmail og spamfilter.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)