Mit firma er også reklame beskyttet. Jeg blev ganske enkelt træt af telefonsælgere, der ikke kan forstå et nej. Ligegyldig hvor meget jeg gjorde for at ryste dem ud af deres planlagte spørgsmål, blev de ved. Jamen gør du ikke? jamen vil du ikke? NEJ |
jeg har ikke noget godt forslag til at blokere SPAM som det er pt.
Hvad med SPAMfighter ?
-som en anden herinde også nævner, så har jeg også mails jeg benytter når jeg skal oplyse en mail til en suspekt side...
det gør jeg dog aldrig ved danske webshops, da de er relativt nemme at give røde ører, og bøderne er ikke helt små hvis de bliver dømt for spam - hvilket er HELT i orden.
jeg kan dog som webshopejer nikke genkendene til at folk anklager en for spam tiltrods for at de selv aktivt (måske ved en fejl) har sat flueben i nyhedsbrev... faktisk blev det så voldsomt for os at vi nu helt har droppet at sende nyhedsmails... når vi sendte cirka 10.000 mails (lovligt tilmeldte) så var der for det første 5% heraf som ikke eksisterede og gav en dejlig bunke undelivered, ligeledes så kom der altid en god håndfuld med kunder som nærmest ville hive en i retten for jeg ved ikke hvad...fordi de ihvertfald aldrig kunne finde på at trykke ja til nyhedsbrev.
vi logger også tilmeldingstidspunkt og IP, men det accepterer mange af de "ramte" kunder ikke, for det kan man jo sagtens påstå som butik... og generelt så har de bare indstillingen derfra at man lyver om ALT og vil sige og gøre alt... rigtig tarveligt :-(
nogle gange kunne vi bare direkte se udfra personens mails at det er en type ala "jeg hader alle firmaer, jeg skal absolut ikke have reklame, jeg har ikke TV.. Alle vil manipulere mig agtigt, alle vil snyde mig" og så har de (efter min teori) lige ved en fejl klikket nyhedsbrev af i farten fordi det hastede med et grafikkort eller lign... men det nægter mange af dem ofte...fordi lige netop de mennesker har styr på alt og er fejlfrie
jeg har også noteret mig at flere og flere faktisk benytter en mail som butikkensnavn@mitdomain.dk - det er bare surt hvis sådan en har fået trykket nyhedsbrev flueben ved en fejl - fordi så har man præcis sådan en som agere som jeg beskrev ovenfor, så dengang vi sendte nyhedsbrev der kørte vi en deaktivering på alle mails som var tilmeldt nyhedsbrev der antydede sådanne.. fx. spam@, webshop@ og butikkensnavn@.
(Stereotyper kan være anvendt) - beklager.