Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPAM - nej tak

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
har ladet mig reklame beskyttet

Mit firma er også reklame beskyttet. Jeg blev ganske enkelt træt af telefonsælgere, der ikke kan forstå et nej. Ligegyldig hvor meget jeg gjorde for at ryste dem ud af deres planlagte spørgsmål, blev de ved. Jamen gør du ikke? jamen vil du ikke? NEJ

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 22:58

jeg har ikke noget godt forslag til at blokere SPAM som det er pt.

Hvad med SPAMfighter ? 

-som en anden herinde også nævner, så har jeg også mails jeg benytter når jeg skal oplyse en mail til en suspekt side... 

det gør jeg dog aldrig ved danske webshops, da de er relativt nemme at give røde ører, og bøderne er ikke helt små hvis de bliver dømt for spam - hvilket er HELT i orden.

jeg kan dog som webshopejer nikke genkendene til at folk anklager en for spam tiltrods for at de selv aktivt (måske ved en fejl) har sat flueben i nyhedsbrev... faktisk blev det så voldsomt for os at vi nu helt har droppet at sende nyhedsmails... når vi sendte cirka 10.000 mails (lovligt tilmeldte) så var der for det første 5% heraf som ikke eksisterede og gav en dejlig bunke undelivered, ligeledes så kom der altid en god håndfuld med kunder som nærmest ville hive en i retten for jeg ved ikke hvad...fordi de ihvertfald aldrig kunne finde på at trykke ja til nyhedsbrev.

vi logger også tilmeldingstidspunkt og IP, men det accepterer mange af de "ramte" kunder ikke, for det kan man jo sagtens påstå som butik... og generelt så har de bare indstillingen derfra at man lyver om ALT og vil sige og gøre alt... rigtig tarveligt :-(

nogle gange kunne vi bare direkte se udfra personens mails at det er en type ala "jeg hader alle firmaer, jeg skal absolut ikke have reklame, jeg har ikke TV.. Alle vil manipulere mig agtigt, alle vil snyde mig" og så har de (efter min teori) lige ved en fejl klikket nyhedsbrev af i farten fordi det hastede med et grafikkort eller lign... men det nægter mange af dem ofte...fordi lige netop de mennesker har styr på alt og er fejlfrie

jeg har også noteret mig at flere og flere faktisk benytter en mail som butikkensnavn@mitdomain.dk - det er bare surt hvis sådan en har fået trykket nyhedsbrev flueben ved en fejl - fordi så har man præcis sådan en som agere som jeg beskrev ovenfor, så dengang vi sendte nyhedsbrev der kørte vi en deaktivering på alle mails som var tilmeldt nyhedsbrev der antydede sådanne.. fx. spam@, webshop@ og butikkensnavn@.

(Stereotyper kan være anvendt) - beklager.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

Karsten Sønderup Hansen:

Mikael christiansen:
har ladet mig reklame beskyttet

Mit firma er også reklame beskyttet. Jeg blev ganske enkelt træt af telefonsælgere, der ikke kan forstå et nej. Ligegyldig hvor meget jeg gjorde for at ryste dem ud af deres planlagte spørgsmål, blev de ved. Jamen gør du ikke? jamen vil du ikke? NEJ

jeg har registeret mig i dag også med mit cvr nummer , jeg dummet for et stykke tid siden og nu efter fået varen kan jeg se , jeg er blevet manipuleret under denne samtale kan være , jeg er let at på virke , men tror for meget på folk og undersøger det ikke godt nok.

mit problem er især med telefon sælger at det mundtlige der aftales er sådan set bindende begge partner men det er svært at bevise for mig hvad sagt under samtale det de går efter er få et ok og så godkender man nogle betingelser , og så er det nu lige meget hvad der er sagt under samtale for nu skal jeg læse alt med småt igennem og at et er noget der står bitte småt håber de jeg ikke ser , men jeg stoler da også lidt på det sagte normalt indtil jeg opdager det omvendte

problemer nu snydt , ja kan jeg huske det igen om 1 måneden en ekstrem smart sælger ringer , nej det kan jeg ej , dog var det yderste begrænset hvad ringet mig op på mit nummer da jeg i flere år hr været i Robinson listen med mit cpr nummer , nu gjorde jeg også med mit cvr nummer nu håber jeg de helt 100% holder op at ringe op disse telefon sælger , det er nogle mennesker der kan tappe ens iværksættere energi derved betalte jeg også bare denne gang gad ikke kæmpe da de i sidste ende taber meste , da jeg havde set anderledes på firmaet vis de ville samarbejde og nu er mere motiveret end nogensinde før og det bliver højere for hverdag har jeg bemærket jeg får lige nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Dion Pedersen:
igeledes så kom der altid en god håndfuld med kunder som nærmest ville hive en i retten for jeg ved ikke hvad

Det lyder som mig der har fået en hjerneblødning over et eller andetBig Smile

Og jeg tog mig selv i en spammail, som jeg selv, delvist havde tilmeldt mig. Virksomheden er Danmarks største på handel med brugtvarer. Men i den spammail jeg fik, var det fra et andet firma med tre logoer/firmanavn og flere forskellige web adresser, som jeg ville modtage fra. Og jeg havde vundet en af tre præmier -> blacklisted

Jeg skelner stadig mellem nyhedsbreve og tåbelige spam mail med tvivlsomt indhold, men jeg tvivler heller ikke på at jer, der sender lovligt og seriøst, render ind i nogle sure opstød i ny og næ. Det er nu en af fornøjelserne ved at have med kunder/mennesker at gøre.

Prisen på spamfighter er lidt pebret med mange mailadresser.

Mvh.

Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Mikael:

Du skal regne med der går ca. et halv år inden de holder op med at ringe til din virksomhed (cvr reklamebeskyttet). Dem der arbejder med telemarketing betaler for deres telefonlister, så de trækker den længst muligt med at opdatere dem. Tror nok de skal tjekke min hver tredie måned. Jeg er lidt uklar på reglerne, selv om jeg læste dem i sommers. De fleste lægger dog på hvis du gør dem opmærksom på du er reklamebeskyttet i henhold til cvr loven paragraf 19 og 22.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)