Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møder/besøg hos detailister

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi afholder en del møder på institutioner hvor vi forinden har sendt et brev og telefonisk har fulgt op, for at få et fysisk møde i stand.

Vi har også nogle produkter som henvender sig til forskellige former for detailister, og jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer ift. at få kontakt med detailister. Ringer/skriver I forinden, eller møder i blot uanmeldt op?

Mvh

Claus

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
På et tidspunkt kørte vi ud og bankede på døren hos diverse reklamebureauer og trykkerier..

Mange trykkerier er "mande-arbejdspladser" og vi gjorde os den erfaring, at de steder hvor der var mange mænd, blev Jakob (min kollega) næsten kylet ud af døren igen... Jeg fik en helt fin behandling og ind imellem også et salg.

Og omvendt - de steder hvor der var mange kvinder, klarede Jakob sig bedre..

På min tidligere arbejdsplads solgte vi maskiner og mændende solgte flest ved bondemænd osv., for de troede ikke en kvinde kunne vide noget teknisk om en maskine - Omvendt klarede kvinderne sig bedst i byggemarkeder osv., hvor de handlede meget om sætte maskinerne pænt i display, for det havde man en forventning om, at kvinder var bedre til..

Jeg synes, det har givet bedre at tage ud og banke på døren, fremfor at ringe til folk (hvilket vi også gjorde en overgang), da folk i dag er p*ssetræt af telefonsælgere.. det er jeg også selv!

Mvh Nina

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)