Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af firmabil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ska hjælpe en veninde med at flytte fra Århus til Kbh, om et par weekender. Person har tænkt sig at leje en varevogn til det. Jeg har en gul pladet transporter, i mit tømrerfirma. Må jeg leje min firmabil ud til personen og så selv køre med derover og hjælpe med at flytte, overnatte der over i 2 nætter og så køre hjem igen. Jeg skal ikke køre rundt derover i firmabilen imens.

Jeg gider ikke laver noget som jeg kan blive straffet for noget, så min hellere leje en anden varebil.

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlejnings biler skal være synet til udlejning og have forsikring til udlejning..

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, så er det jo så nemt.:)

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du gerne, du skal dog kontakte dit forsikringsselskab og tegne en forsikring i den tid hun skal bruge bilen
Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver mig selv der kommer til at køre bilen. Ved ikke om det har indflydelse. Jeg ved ikke om jeg bare kan sælge hende en ydelse på flytning, og så bruge min firma bil til det. Jeg har så godt 2 piger med i bilen på vej derover.

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget problem, du må gerne sælge den løsning, men du skal dog stadigvæk snakke med dit forsikringsselskab for det er ikke ejnevare du har på bilen, men for fremmed regning.
Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)