Dennis: Jeg har desværre ikke en bruger hos de to andre netværker.. Men ja det er sku ved at være træls med alle de ustabile.. nogen snyder med lead, andre går konkurs og åbner i nye navne, andre har bare nedetid flere dage og man ikke ved om der stadig registres lead/salg.
Virkelig en dårlig start jeg har fået hos Guava :( 1 uge med penge trukket retur, grundet deres fejl og nu nede.. fedt fedt
jeg søger alt andet end lead/salg, men søger som sagt mod udlandet nu, synes virkelig de danske netværker er blevet for useriøse og ikke sætter pris på deres partnere.
De eneste jeg har haft godt forhold til længe er Mikkelsen.
Men det tyske marked er mit mål sammen med det projekt jeg nævnte i udlandet over PM
Articoli.dk: Har du nogen konkrete beviser på at nogen af dem snyder med leads? Jeg har selv haft mistanke om at nogen af dem gør det, men det har kun været baseret på statistikker.
Jeg har undret mig over at nogle bestemte netværk ligger konstant under andre mht. antallet lead jeg generere ud fra antallet af klik, på de samme kampagner.
Der har været statistikker der har lagt langt under og så har jeg testet det med flere venner der skulle bruge et pågældende produkt, alle fra forskellige IP adresser, så det vil jeg mene beviser det meget godt. Så jo har brugt penge på at teste det og se om jeg fik alle mine lead/salg.
Men jeg vil ikke hænge nogen ud på nogen måde, bare sige jeg vælger andre netværker og til tider tester dem igennem og bruger penge på det
I Tyskland er mit kendskab ikke så bredt, måske når Media Script ryger den vej.
Jeg har fået et godt forhold til orvillemedia som virker som seriøse folk og prøver at sikre deres publisher op mod 30% ekstra på forskellige kampagner :).
Men glæder mig til at se din idé Mikkel.
Shimse konkrete beviser er sku svært når det er de forskellige netværks som sidder med alt tracking osv.
Jeg ved bare at jeg har nogen netværks hvor jeg tjener klart mere per kampagne end andre steder, selvom prisen måske er højere det ene sted :)