Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er guava`s side nede hos jer også

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Articoli.dk

Jeg får samme fejl når jeg logger ind. Men tror det er en fejl hos directtrack, der er den platform de bruger hos guava. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:49

Dennis: ja det er sku lige før, de har fået en mail herinde nu! fandeme træls

Shimse: altid noget det ikke kun er mig, men der er bare så meget lige pt med ustabile netværker, absolut ikke betryggende..

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 22:56

Kunne godt være directtrack. Men så tjek smartresponse eller repaymedia da de bygger på samme udbyder :).

Er så træt af at netværks ikke kan melde ud når noget er galt :).

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 22:59

Har tjekket smartresponse og samme fejl, når man forsøger logge ind:

Denne webside er ikke tilgængelig

Forbindelsen til partner.smartresponse-media.com blev afbrudt.
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:59

Dennis: Jeg har desværre ikke en bruger hos de to andre netværker.. Men ja det er sku ved at være træls med alle de ustabile.. nogen snyder med lead, andre går konkurs og åbner i nye navne, andre har bare nedetid flere dage og man ikke ved om der stadig registres lead/salg.

Virkelig en dårlig start jeg har fået hos Guava :( 1 uge med penge trukket retur, grundet deres fejl og nu nede.. fedt fedt

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 23:10

Som jeg spurgte om tidligere, hvilken slags annoncer leder du efter?. For så kender jeg måske et andet netværk som kunne være godt for dig :).

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:13

jeg søger alt andet end lead/salg, men søger som sagt mod udlandet nu, synes virkelig de danske netværker er blevet for useriøse og ikke sætter pris på deres partnere.

De eneste jeg har haft godt forhold til længe er Mikkelsen.

Men det tyske marked er mit mål sammen med det projekt jeg nævnte i udlandet over PM

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 23:14

Articoli.dk: Har du nogen konkrete beviser på at nogen af dem snyder med leads? Jeg har selv haft mistanke om at nogen af dem gør det, men det har kun været baseret på statistikker.

Jeg har undret mig over at nogle bestemte netværk ligger konstant under andre mht. antallet lead jeg generere ud fra antallet af klik, på de samme kampagner.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:22

Der har været statistikker der har lagt langt under og så har jeg testet det med flere venner der skulle bruge et pågældende produkt, alle fra forskellige IP adresser, så det vil jeg mene beviser det meget godt. Så jo har brugt penge på at teste det og se om jeg fik alle mine lead/salg.

Men jeg vil ikke hænge nogen ud på nogen måde, bare sige jeg vælger andre netværker og til tider tester dem igennem og bruger penge på det

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 23:25

Okay. Så du mener cpm og cpc?.

I Tyskland er mit kendskab ikke så bredt, måske når Media Script ryger den vej.

Jeg har fået et godt forhold til orvillemedia som virker som seriøse folk og prøver at sikre deres publisher op mod 30% ekstra på forskellige kampagner :).

Men glæder mig til at se din idé Mikkel.

Shimse konkrete beviser er sku svært når det er de forskellige netværks som sidder med alt tracking osv.

Jeg ved bare at jeg har nogen netværks hvor jeg tjener klart mere per kampagne end andre steder, selvom prisen måske er højere det ene sted :)

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)