Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nokia E72 sælges billigt...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder inde med en Nokia E72 jeg ikke længere bruger og derfor godt kunne tænke mig at komme af med. Telefonen fejler absolut intet og er som sådan ikke præget af ridser eller lignende. Telefonen er ikke simlåst og kan derfor bruges til alle udbydere. Den er i sin tid købt med abonnement, men sælges selvfølgelig uden. Husker ikke lige hvor gammel den er, men 2 år er nok ikke helt ved siden af. Systemet i telefonen fungerer upåklageligt og er det ikke din primære telefon, vil den være super som nummer 2.

Billede af telefonen kan ses her.

Priside kr. 250,00 eksl. moms (er købt som privat)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 07:47

Allan Hansen:

Sidder inde med en Nokia E72 jeg ikke længere bruger og derfor godt kunne tænke mig at komme af med. Telefonen fejler absolut intet og er som sådan ikke præget af ridser eller lignende. Telefonen er ikke simlåst og kan derfor bruges til alle udbydere. Den er i sin tid købt med abonnement, men sælges selvfølgelig uden. Husker ikke lige hvor gammel den er, men 2 år er nok ikke helt ved siden af. Systemet i telefonen fungerer upåklageligt og er det ikke din primære telefon, vil den være super som nummer 2.

Billede af telefonen kan ses her.

Priside kr. 250,00 eksl. moms (er købt som privat)

Den snupper jeg

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:18

Telefonen er desværre solgt - skete endda ret hurtigt :o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)