Der har de seneste dage været en del debat om, hvad de forskellige brugere mener de får ud af at være en del af Amino (eller savner at få ud af det) og om hvorvidt freelance delen er en super idé - eller konkurrence forvridende. Til alt dette vil jeg gerne udtrykke min egen holdning:
Jeg er Amino bruger fordi:
jeg kan hente viden om emner der interesserer mig
jeg kan få hurtig hjælp og feedback samt har muligheden for at hjælpe andre brugere
jeg får indblik i hvordan andre iværksættere griber udfordringer an
jeg kan finde samarbejdspartnere og leverandører i mit lokalområde
jeg får inspiration
Alt sammen til små 100 kroner om måneden....
Jeg bruger tid på Amino, fordi jeg har lyst til det - ikke for at få kroner i kassen. Fint med løbende debatter om fordele og ulemper ved de forskellige muligheder på Amino. Det er altsammen med til at skabe forbedringer..
Men trist at se når der går for meget negativ "jammer" imellem linierne. Kunne være lidt federe med en debat om alt det GODE man får ud af at være Amino bruger... Så kom frisk og del alt det positive!
give andre ideer og jeg får ideer fra andre det med at give noget uden forvente noget er det meste positive jeg synes , for en positive energi giver bonus
ja nogle gange jammer folk lidt men så må bare give et positivt iværksættere energi , så man kan få den positive iværksættere energi frem
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows