Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken karakteregenskab anser du for den vigtigste at have som leder?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Søren Lohmann ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har valgt 5 forskellige karakteregenskaber ud, som hver især er gode at besidde for ledere. Hvilken af de 5 anser du for den vigtigste?
Deltag i en hurtig, lille afstemning ... og se resultatet og fordelingen med det samme :-).
Mange hilsner
Søren Lohmann
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret mod.

Jeg har alt for ofte mødt ledere som ikke har haft mod til at tage den svære samtale med en medarbejder. Hvilket har resulteret i at lederen ikke har kunne styre arbejdspladsen.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ansvarlighed, da man skal turde at tage ansvar for sig selv og andre - uden at misbruge sin position....!

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger der til grund for, at det lige nøjagtigt er de 5 egenskaber, du har udvalgt?

Og hvad vil du gerne måle med resultatet?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren Lohmann:
Jeg har valgt 5 forskellige karakteregenskaber ud, som hver især er gode at besidde for ledere. Hvilken af de 5 anser du for den vigtigste?

En leder skal jo være sammensat af en række forskellige karakteregenskaber, hvoraf nogle er obligatoriske, mens andre er individuelle.

Din afstemning mangler én af de vigtigste egenskaber, som jeg personligt har oplevet, at en del ledere har manglet - og som efter min mening er obligatorisk for enhver leder i forhold til at opnå succes med at lede andre: Troværdighed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at vælge en af dem, da jeg synes det afhænger mest af hvilken kontekst han er leder i. Hvis han er blevet leder i første omgang, må han have en eller anden grad af ansvarlighed. I en usikker kontekst kan mod være vigtigt, da det er hvad medarbejderne har brug for at mærke. Er der en dårlig atmosfære i gruppen, er omsorg vigtigt.

I mangel på en given kontekst, vælger jeg mere eller mindre tilfældigt ansvarlighed, da det umiddelbart i mine øjne skaber den mest holdbare situation for alle parter.

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Søren Lohmann ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar ... og tak for din begrundelse af dit valg. Der er ingen tvivl om, at "dansen om den varme grød" meget ofte giver mere støj på linierne end den direkte (og selvfølgelig anerkendende) dialog :-).

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Søren Lohmann ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Celgaard:
Ansvarlighed, da man skal turde at tage ansvar for sig selv og andre - uden at misbruge sin position....!

Jeg skal lige finde ud af, hvordan det her svar-system virker :-). Jeg troede, mine kommentarer lagde sig i "en tråd" direkte under jeres indlæg. Det er learning-by-doing det her ... og det er faktisk lige mig. Til svaret:

Tak for dit bidrag :-). Vigtig pointe her ... og lige præcis den med at lede uden at misbruge sin position er helt central. Af og til synes jeg, at jeg er stødt ind i ledere, der har haft vanskeligt ved at finde denne balance; både over mig, under mig og ved siden af mig.

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Søren Lohmann ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:

Jeg har svaret mod.

Jeg har alt for ofte mødt ledere som ikke har haft mod til at tage den svære samtale med en medarbejder. Hvilket har resulteret i at lederen ikke har kunne styre arbejdspladsen.

Tak for dit svar ... og tak for din begrundelse af dit valg. Der er ingen tvivl om, at "dansen om den varme grød" meget ofte giver mere støj på linierne end den direkte (og selvfølgelig anerkendende) dialog :-).

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler Intelligens.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)