Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

levering købeloven- internet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

det står på deres hjemmeside om levering:

Leveringstid - Leveringstiden er normalt 5-10 hverdage. Ordrebekræftelse - Så snart vi har modtaget din ordre, får du en online-meddelelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb. Vi anbefaler, at du udskriver og gemmer denne meddelelse, indtil du har modtaget din endelige ordrebekræftelse via e-mail.

jeg skal til at rejse til udlandet i slutningen af måneden, jeg har ikke selv valgt nogen form for levering. jeg har ringet 7 dage efter at høre om hvornår det kom og hvad tid, firmaet sagde at jeg skulle snakke med dem der fragter deres varer (dårlig service) og jeg blev fortalt at de havde været der tidligere hvor jeg ikke var hjemme (uden at jeg havde fået det af vide i forvejen). jeg ringede dog så at få lavet en aftale med dem der står for deres fragt for at lave en aftale i dag som de så ikke mødte op til uden at ringe.

spørgsmålet er om jeg har ret til at ophæve købet og få mine penge inkl. levering tilbage, hvis det overskrider den overskrider 10 arbejdsdage?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at du har handlet som privatperson.

I det tilfælde gælder dine 14 dages fortrydelsesret, fra det øjeblik du modtager varen. Og da du ikke har modtagen det bestilte endnu, bør der ikke være nogen problemer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)