Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Som de andre skriver vil det blive ret svært for dig at åbne en webshop når du er så ung. Men hvis du virkelig brænder for det kan du få dine forældre til at åbne den for dig og have dig som ansat, da det er den lovlige måde at gøre dette på. (Der skal du også tænke på at de også skal sikre din betalingsmetode mm.)

- Derudover ved jeg ikke hvor meget du kender til at lave hjemmesider og webshops, men der er dog et hav af muligheder. Jeg har selv brugt shopify til min webshop (www.tieman.dk), det er super enkelt at lave en simpel og pæn webshop på. Du kan prøve det en måned gratis, dog skal du først lige oprettes som kunde derinde. Derudover kan du også prøve prestashop, har ikke selv stiftet bekendskab med det, men flere bekendte har fået lavet en meget pæn webshop med prestashop. :)

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:51

Okay, efter hvad jeg ved koster det også lidt hvis man skal bruge dankort osv. så derfor vil jeg starte med paypal.

Nu kender jeg ikke så meget til oprettelse, såå.

Vil det koste noget at oprette webshop i forældres navn? Eftersom det interessere mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

René Dyhr:
Vil det koste noget at oprette webshop i forældres navn? Eftersom det interessere mig.

Hvis du bruger paypal så er din eneste udgift vel webhotel og hvis du hyre nogle til at opsætte din shop for dig, eller hvis du f.eks. skal købe en template til et CMS etc.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 21:56

Jacob Hansen:
Hvis du bruger paypal så er din eneste udgift vel webhotel og hvis du hyre nogle til at opsætte din shop for dig, eller hvis du f.eks. skal købe en template til et CMS etc.

Okay, tak.

Så det koster ikke andet end strøm på sever, eller webhotel.

Skal man gøre noget specielt for at oprette sig som webshop?

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 07:05

Jeg hører mig om Prestashop, så ville lige høre.

Er det godt? Er det let at finde rundt i osv. Samt er det at opsætte moduler let?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)