Vil starte med en kort præsentation af mig selv: Mit navn er Jesper, er 25 år gammel og er bosat i Odense. Jeg er uddannet maler og arbejder i øjeblikket som ansvarlig for malerafdelingen i en af Odense's store byggemarkeder. Det er igennem mit arbejde, at jeg har har fået ideen til nedestående projekt. Projektet handler i store træk om, at lave et "mødested" for alle gør det selv folk der ønsker der skal til at male deres bolig. Et sted hvor folk kan læse tests, artikler, guider og ikke mindst udveskle erfaringer med hinanden. Hele projektet vil komme til, at gå under navnet "FarvePortalen.dk - Dit malerprojekt starter her!" og det jeg søger er en samarbejdspartner med erfaring i Wordpress-hjemmesider, design af logoer mv. Lyder dette som noget for dig, så send mig endelig en mail eller privat besked for ydeligere information. Med venlig hilsen. Jesper |
DaZiaN:Kære Amino'er!
Vil starte med en kort præsentation af mig selv:
Mit navn er Jesper, er 25 år gammel og er bosat i Odense. Jeg er uddannet maler og arbejder i øjeblikket som ansvarlig for malerafdelingen i en af Odense's store byggemarkeder. Det er igennem mit arbejde, at jeg har har fået ideen til nedestående projekt.
Projektet handler i store træk om, at lave et "mødested" for alle gør det selv folk der ønsker der skal til at male deres bolig. Et sted hvor folk kan læse tests, artikler, guider og ikke mindst udveskle erfaringer med hinanden.
Hele projektet vil komme til, at gå under navnet "FarvePortalen.dk - Dit malerprojekt starter her!" og det jeg søger er en samarbejdspartner med erfaring i Wordpress-hjemmesider, design af logoer mv.
Lyder dette som noget for dig, så send mig endelig en mail eller privat besked for ydeligere information.
Med venlig hilsen.
Jesper
Jeg synes du skal tage et kig forbi www.ssmedie.dk :-) Det kan være vi kan hjælpe dig med etableringen af hjemmesiden og vedvarende support til denne.