Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny gratis podcast: Sådan markedsfører du dig uden penge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trendsonline Bootstrapper er en ny podcast serie om, hvordan du kan markedsføre dig, hvis du ingen eller næsten ingen penge har til markedsføring. Første episode er netop udkommet idag. Klik ind forbi og lyt til første podcast om bootstrapping her og fortæl os, hvad du synes om vores initiativ.

Bootstrapper serien laves i samarbejde mellem undertegnede og Daniel Laursen fra Trendsonline.dk

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Aller først - top dollar initiativ!

Dernæst... jeg savner en stor og tydelig knap der viser hvor man skal klikke før at høre den omtalte Podcast. Og så kunne jeg godt tænke mig at den åbner lidt hurtigere. Har endnu ikke hørt hele podcast #1, det er jo meget langt. Kunne man evt. dele det op i bidder af 5-10 minutter, med hvert sit emne?

Søs

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde,

Tak for din feedback. Jeg vil lade dine kommentarer gå videre til Daniel, der driver Trendsonline.dk. Ved at de arbejder på helt nyt design til siden, så fint med feedback i den proces. Godt indspark med at dele det op i kapitler. Ved ikke hvorledes det kan løses, men jeg vil da høre Daniel om det er et ønske fra andre lyttere. Der ligger jo 60 andre podcasts på siden, der omhandler forskellige mener omkring startups og online trends.  

Du kan i øvrigt abonnere på podcasts fra Trendsonline.dk i iTunes.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde

Jeg griber lige denne, da jeg er medvært på podcastet og stifteren af Trendsonline.dk

Vi er pt. i gang med en større update på bloggen, men tager din feedback til os og ser om vi ikke kan lave en tydelige knap til næste udgave af Bootstrapping.

De bedste hilsner

Daniel Laursen

Founder @ Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)