Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til "simpelt" sms-software.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fundet den famøse "gyldne idé" til min virksomhed, og skal nu videre til at gøre min tjeneste til virkelighed.

Problemet ligger i at jeg ikke selv har evnerne på nuværende tidspunkt til at få projektet videre, så derfor søger jeg hjælp hos her.

Jeg skal have kodet et "simpelt" program med nogle ret simple funktioner. Lad mig beskrive det for Jer.

1. Man skal kunne afsende en SMS med en besked, til en forudbestemt gruppe kontakter.

2. Den skal udføre en ny handling når den første gang, får et bestemt svar tilbage (fx. "Ja Tak") på SMS. Altså noget 2-vejs-kommunikation.

3. Efter den har modtaget det første "Ja tak" skal den udsende en ny SMS med en bestemt tekst til samme gruppe kontakter.

Nogen der ved om det er muligt at kode sådan noget her, hvad skal der bruges af servere, software, sms-gateway og hvad skal det kodes i?

Hvis ikke jeg har fået det beskrevet godt nok, må i lige spørge ind til det. ;-)

Forsat god dag. :-)

- Mr. Thorsen

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mr. Thorsen

Vi har noget der ligner som bare skal kodes op til det med de sender ja tak tilbage.

Den del kan jeg godt lave og så kan du styrte det hele via vores Web kontrolpanel.

Har du et nummer jeg kan ringe til dig på ellers er du velkommen til at sende mig en mail på mail@smsgateway.dk

Mvh
Jacob V. Ossipoff
SMSgateway.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)