Er der en af jer der kan hjælpe mig med et hurtigt svar?
Jeg har en lang liste af folk, som har bedt om at få tilsendt et nyhedsbrev, de er alle som en skrevet ind i word, og jeg vil gerne sende dem ud med outlook/outlook ekspress.
Mit første spørgsmål er: Hvordan skal de separeres? PT ligger de som: fornavn, email adresse, fornavn, email adresse osv. Er det ok eller skal der bruges ; mellemrum
Det næste spørgsmål er hvordan får jeg dem sendt rigtigt ud med outlook? så der for eksempel kommer til at stå: Kære (fornavn).
Håber på et hurtigt svar skulle have brugt det i går.
Dato: 13-05-2007 20:51:03 Forfatter: Torben S. Per: ikke direkte i outlook, men han har adresserne liggende i en word fil nu og så kan han lave brevfletning i word :)
/ Torben
I know men manden skriver jo:
"Det næste spørgsmål er hvordan får jeg dem sendt rigtigt ud med outlook? så der for eksempel kommer til at stå: Kære (fornavn)."
Så jeg går ud fra, at han vil brevflette og sende dem ud med Outlook....
Torben - så lærte jeg noget nyt vidste ikke man kan flette til udbakken. Skovkjer - hvis du ikke kender til brevfletning i Word, bliver det godt nok lidt tungt at forklare her. Du kan evt. ringe til mig i morgen over middag, så skal jeg prøve at hjæpe dig videre.
Når man bruger brevfletning, bliver alle mails blir sendt seperat og der er kun en mail adresse i hver mail, så derfor er der ingen grund til at bruge BCC.