Der findes en række vigtige ting du skal overveje kraftigt, inden du kaster dig ud i international e-handel. Dels er der de jurridiske forskelle fra land til land, og dels findes der praktiske anliggende der skal sættes i system, så som leveringsmetoder, gebyrer og administration. Det er effektivt at "Go local", hvilket i alt sin enkelthed betyder, at hvis du f.eks. ønsker at erobrer det Tyske marked, sker dette kun hvis du har tysktalende personale og bedste fald, at shoppen også er på det lokale sprog. Specielt hvis du sælger et produkt, der også findes andre steder på internettet. Er der der i mod tale om salg af et unikt produkt, og der findes en efterspørgsel på det, kan du godt slippe af sted med kun at have shoppen på Engelsk, hvilket alt andet end lige stadig når langt størstedelen af brugerne. Læs om casen for logickeyboard.com der er en dansk producent af it hardware, hvilket valgte at opgradere deres DanDomain webshop løsning både via en total make-over, men samtidig væsentlige opgraderinger i funktionalitet. Læs det fulde indlæg på http://www.cyklopuniverse.dk/blog/nye-lanceringer/international-spiller-gar-all-in-pa-e-handel/trackback/ |
Er det svært at få succes internationalt via e-handel?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)