Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med viral gimmick

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at ligge en lille gimmick på min webshop. Tænd for lyden, og scroll langsomt ned af :-). Hvad synes i?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:16

Jeg skippede lige et hjerteslag :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:17

Fik et chok! Surprise :)

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 21:18

Haha jeg havde skrue ALT for højt op og fik et mega chok! Nice lavet ellers Big Smile

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:21

Hej Casper

Fik et chock og egentlig var det lidt en dårlig oplevelse. Var jeg kunde var jeg sgu blevet pist og smuttet med det samme :)

Men ideen tror jeg er god nok, det kunne dig være fedt du lavede nogle fodspor hen over skærmen i stedet, så det også relaterede til produktet. 

Jeg har selv overvejet en tænd lyset knap i min kategori med selvlysende skilte... det kunne da være meget skægt :)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:22

nice lavet :)
og kan også rigtig godt lide at den der smiley kurv bliver glad hvis man holder musen over "læg i kurv" fed lille ting ;) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:22

Casper Schneidereit:
Jeg har prøvet at ligge en lille gimmick på min webshop. Tænd for lyden, og scroll langsomt ned af :-). Hvad synes i?

Når ja og det virale kan godt virke :) Jeg har lige sendt den videre til 3 venner med teksten:

"Der er en strømpe med dit navn på! Scroll ned til du finder den :) http://danmark.shopwithsocks.com/44/?product=glass"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

det har sq ikke meget med salg af sokker af gøre og gør ikke at jeg vil købe (flere) sokker. Vælg til gengæld noget der gør at folk de smiler, bliver i godt humør eller på anden måde opmuntre dem til at købe flere (skøre farver) sokker.

Det andet - det virker ikke - det er billigt trick som blot vil trække indtrykket ned. Du skal vælge noget der kan understøtte din forretning og brand. Ikke noget der trækker det ned og som chokerer folk.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:33

Det kunne være sjovt at se nogle data på hvad det ville gøre ved konverteringerne, hvis du lagde den permanent på hele shoppen Stick out tongue

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:38

Per ChantBou:

det har sq ikke meget med salg af sokker af gøre og gør ikke at jeg vil købe (flere) sokker. Vælg til gengæld noget der gør at folk de smiler, bliver i godt humør eller på anden måde opmuntre dem til at købe flere (skøre farver) sokker.

Det andet - det virker ikke - det er billigt trick som blot vil trække indtrykket ned. Du skal vælge noget der kan understøtte din forretning og brand. Ikke noget der trækker det ned og som chokerer folk.

Det er jeg ikke enig i, men lad os nu se hvordan det går :-). Det er sandsynligvis heller ikke den sidste gimmick der bliver lagt på, så mon ikke der også kommer en i den kategori du efterlyser.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)