Jeg har prøvet at ligge en lille gimmick på min webshop. Tænd for lyden, og scroll langsomt ned af :-). Hvad synes i? |
Jeg skippede lige et hjerteslag :)
Jeg har prøvet at ligge en lille gimmick på min webshop. Tænd for lyden, og scroll langsomt ned af :-). Hvad synes i? |
Jeg skippede lige et hjerteslag :) |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Haha jeg havde skrue ALT for højt op og fik et mega chok! Nice lavet ellers |
Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.
Hej Casper Fik et chock og egentlig var det lidt en dårlig oplevelse. Var jeg kunde var jeg sgu blevet pist og smuttet med det samme :) Men ideen tror jeg er god nok, det kunne dig være fedt du lavede nogle fodspor hen over skærmen i stedet, så det også relaterede til produktet. Jeg har selv overvejet en tænd lyset knap i min kategori med selvlysende skilte... det kunne da være meget skægt :) |
nice lavet :) |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Når ja og det virale kan godt virke :) Jeg har lige sendt den videre til 3 venner med teksten: |
det har sq ikke meget med salg af sokker af gøre og gør ikke at jeg vil købe (flere) sokker. Vælg til gengæld noget der gør at folk de smiler, bliver i godt humør eller på anden måde opmuntre dem til at købe flere (skøre farver) sokker. Det andet - det virker ikke - det er billigt trick som blot vil trække indtrykket ned. Du skal vælge noget der kan understøtte din forretning og brand. Ikke noget der trækker det ned og som chokerer folk. |
Det kunne være sjovt at se nogle data på hvad det ville gøre ved konverteringerne, hvis du lagde den permanent på hele shoppen |
Det er jeg ikke enig i, men lad os nu se hvordan det går :-). Det er sandsynligvis heller ikke den sidste gimmick der bliver lagt på, så mon ikke der også kommer en i den kategori du efterlyser. |