Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årlige gebyrer på europæiske-internationale domæner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

 

Jeg ville bare høre, om der er nogen som kender til de årlige gebyrer på en hel masse forskellige domæne typer? Tænker især på .es, .fr, .it, .de, .be, samt nogle fra asien.

 

Og kender nogen, hvor man kan registere disse (som evt. tilbyder lande-tilknytning) som ikke tager en overdrevet pris for det?

 

Takker mange gange :)

 

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være velkommen til at kontakte mig med de domæner du skal bruge, så skal jeg gerne give dig priser inkl. lokal tilknytning de steder det er nødvendigt. Den eneste af de endelser du nævner i dit indlæg som vi ikke tidligere har registreret er .be, vi har dog mulighed for det. Vi har desværre ingen prisliste på vores webside, vi arbejder dog på at få en klar.


De årlige gebyrer vil variere afhængig af hvilken registrator du benytter.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar :)

 

Findes der ikke et fastsat gebyr "ala DK-hostmasters" på de nævnte domæner? Hvad det koster at få det registeret, er ikke så vigtigt, når man tænker på domænet skal bruges i mange år fremover.

 

Tilbyder du, flere års registering af domæner? således at man ejer domænet f.eks. de næste 5-10 år?

 

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
De fleste TLD''s fungerer således at der er et register (som DK Hostmaster f.eks.) som fakturerer registratorerne som derefter fakturerer deres kunder (det kan være slutbrugere eller en "underudbyder"), hvilket gør at der er mere konkurrence på de andre TLD''s og stor forskel i pris. Det er ret utraditionelt at vi i Danmark har et register der fakturerer slutbrugerne direkte, der findes dog andre steder der fungerer på lignende måder.
Når man står og skal registrere mange udenlandske domæner vil det dog være at foretrække at få fakturaer et sted fra samt kun at skulle kommunikere med en leverandør (synes jeg), da procedurerne og kravene er meget forskellige.

Du kan godt betale os 5-10 år forud, men om selve domænet kan registreres så lang tid i forvejen vil afhænge af hvilket TLD der er tale om. Du kan evt. sende mig en mail på sune@activewebs.dk, så skal jeg gerne kigge på det.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)