Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøjs butikker. Why?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sidder jeg som en mand på 24. Ingen udsigter til at savlende børn bliver min fremtid det næste stykke tid. Det kan godt være min kynisme udspringer på den baggrund, men jeg stillede mig selv det spørgsmål:

Er der virkelig penge i alle de webshops der sælger børnetøj?

Der er gået helt dille i at når en mor har haft sit første barn, jamen så skal hele verdenen da også kunne købe de produkter hun havde gode erfaringer med, selvom en hurtig googling ville afslører at 30 andre havde haft samme tanke...

En kynisk undren, men en der har naget mig lige siden jeg begyndte her på amino

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror godt du kan være sikker på at der er mange af disse shops som ikke hiver ret mange penge hjem.. det er vist mest en hobby / fritidsjob for de fleste.. (tror jeg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det hænger sammen med at folk starter det op de har interesse for, uden at se så meget på konkurrencen.

Jeg tror især på webshop området er der rigtig mange hobbyforetninger, ikke kun inden for børnetøj men overalt. De har et fuldtidsjob, og når de så kommer hjem fra arbejde får de ekspedieret de ordrer der måtte være kommet, tilføjet lidt nye produkter,  og bruger det som en hobby hvor de har deres interesse.

 

Man så jo lidt det samme med computerudstyr for noget tid siden, der er prisen dog presset så langt ned at ikke ret mange kan overleve, fordi priserne fra grossisterne ind i mellem kan være dyrere end hvad varen bliver solgt for på nettet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er ikke alene om den undren, Jens - nu er jeg ganske vidst far til to "i den bedste alder"; 3 og 6 år - men har endnu ikke købt noget som helst tøj til dem online, foretrækker nu at mærke tingene downtown (eller rettere moren gør... far er ikke den store børnetøjsshopper).

Men boomet i børnetøjs-onlineshopper hænger jo givetvis sammen med to faktorer: Dels let at åbne en webshop, dels er det med børn noget nyt, noget der fylder meget - og mange bliver så grebet at de sikkert tænker: Hold da op, med alt det tøj jeg køber, må der også være andre der vil det!

Børnetøjs-shopper er nok lidt det samme som de brugskunst butikker der popper op som paddehatte overalt; lever et års tid - og så er de væk.

Lige nu er den dille; brugskunstbutikkerne skiftet ud med "sandwich-dillen"; det seneste år er der kommet 4 eller 5 butikker der alene sælger "lækre sandwich" i Frederikshavn... en eller flere af dem vil uundgåeligt dreje nøglen op... fulgt op af 2 eller 3 andre nye... akkurat som med brugskunst-butik dillen ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :


Lige nu er den dille; brugskunstbutikkerne skiftet ud med 'sandwich-dillen'; det seneste år er der kommet 4 eller 5 butikker der alene sælger 'lækre sandwich' i Frederikshavn... en eller flere af dem vil uundgåeligt dreje nøglen op...


Hehe Sandwich kiosken ligger måske godt i Frederikshavn men det nu har jeg optimistisk købt derinde 2 gange og sandwich brødet var vist ikke helt frisk. Det var sku så tørt man kunne fodre ænder i parken med det.

Men ja i har nok ret det er nok bare en dille på lige fod. Men fair nok hygge butikker skal der også være plads til bestemt! Troede bare indkøb af børnetøj krævede større partier. Kunne være jeg skulle starte Jens Lund baby spændetrøjer. Vi sørger for dit barn bliver hvor det skal... Accossories kan så være bungie elastik og mundkurv... "I just loooove kids"





Side 1 ud af 1 (5 indlæg)