Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig Kinesisk lærer RuneFraKina.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en fyr der har boet i Kina i nogle år, og har startet flere forskellige projekter, som jeg har fået rigtig nyttig feedback på herinde fra amino.

Jeg er kinesisklærer, og for en måned siden satte jeg en hjemmeside op for at finde nogle nye kunder som kunne tænke sig at lære kinesisk. Jeg ville være rigtig glad hvis der var nogen herinde som gad give mig noget feedback på siden. Jeg synes der er lidt meget tekst, og jeg kunne godt tænke mig noget input til hvordan kontakt-formen skal placeres og hvor meget eller lidt personlig og teknisk information jeg skal skrive før den besøgende på hjemmesiden ser kontakt-formen.

Hjemmesiden er http://RuneFraKina.dk/

På forhånd tak,

Rune Christensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15

hvordan får man den undervisning kunne jeg ikke lige se

første også hvor tilbyder du den undervisning adressen man kan komme ud til eller kommer du til folk

hvor er det i Danmark du tilbyder undervisning

priser kigger folk meget efter de fleste

kontakt info adresse , telefon nummer gerne cvr nummer mangler der

husk det social på siden google plus , facebook og gerne twitter disse medier giver trust værdi til siden og folk kan dele siden med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:48

Først og fremmest - gå det mere tydeligt om det er mandarin eller kantonesisk du kan hjælpe med.

Derudover - få laaaaaaaaaaangt mere call to action. Få dine kontaktoplysninger frem, giv et tilbud man ikke kan modstå, få lavet en "bliv ringet op". Tænk i de retninger - også held og lykke.

175kr for en time er en rigtig fin pris for at komme i gang.

Derudover kan du læse lidt mere om søgemaskineoptimering (søg her på Amino eller brug Google), også kan du få masser af besøgende på dit website.. Omend det ikke er noget man lige gør på 5 minutter.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)