Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Erfaren App-programmør i Århus eller omegn.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ligner jo den sædvanlige 50/50-ide, hvor du laver en helt masse arbejde, og jeg ikke laver noget som helst, og hvis det går godt tjener jeg en hel masse penge på dit arbejde. og hvis det ikke går godt, så er det bare ærgerligt for dig, men det er det nu ikke.

For det første har jeg 25 års erfaring som succesrig iværksætter indenfor IT og Telebranchen. 

For det andet har jeg penge.

For det tredje er jeg uddannet som datalog.

For det fjerde kan Appen ikke laves uden det omfattende forarbejde, jeg har gjort.

For det femte har jeg et fungerende selskab at køre det hele i.

Hvad skal jeg så med en programmør? Tja, hvis jeg ville være udvikler på de tre platforme, var det vel muligt i kraft af min uddannelse og erfaring, men så bliver der mindre tid til de andre ting, jeg beskæftiger mig med, i relation til ideen. Dels sidder jeg og laver støttealgoritmer til ideen; dels bruger jeg meget tid på at forberede markedsføring m.m.

Ideen vedrører en E-Learning App med multiple choice rettet mod det danske marked, hvor brugeren dels kan få vurderet sine evner indenfor det givne område; dels kan udvikle sine evner indenfor det givne område og få et kvantitativt mål for sit nuværende niveau. Appen er ikke programmeringsteknisk krævende, men kræver en omfattende viden om området.

Appen skal sælges i de respektive Appstores, og der skal udvikles en Free Version, som tillader brugere at afprøve dele af Appen.

Appen er del af et forretningskoncept med fire fokusområder, hvor Appen er det ene af områderne. Målgruppen for forretningskonceptet er meget bred.

Hvordan arbejde, indtægter og udgifter fordeles, snakker vi nærmere om.

Send en mail med information om dig selv, din erfaring, din uddannelse, dine forventninger osv., hvis du er interesseret.

Du skal bo tæt på Århus.

Med venlig hilsen

TM8000

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)