Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af online marketing - udbud og efterspørgsel analyse (med video)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man skal lave ">søgemaskineoptimering, banner-kampagner, direct mail kampagne, ">YouTube-reklamer, eller måske ligefrem en offline-kampagne for sin webshop eller hjemmeside - så kan det nogle gange være lidt svært at vide præcist, hvilke budskaber man skal gå ud med i sin reklame og hvem man skal ramme med sin markedsføring.

Et godt, meget konkret og let tilgængeligt værktøj til netop dén øvelse; er en marketing analyse af udbud og efterspørgsel på sit site. Det vil jeg derfor gerne dele med dem, der måtte være interesserede, i denne video:

God arbejdslyst! Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:19

Tak for videoen. Jeg er helt pjattet med din accent :)

:: HDMI kabel ::

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 20:44

Laust:
Tak for videoen.

Selv tak Smile

Laust:
Jeg er helt pjattet med din accent :)

Hahahaha, sjovt! Big Smile

Jamen bare det giver anledning til positiv underholdning, så er det jo helt fantastisk! Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

jeg synes dine videoer er super men jeg kan kun se 2 på din hjemmeside og 11 på youtube

hvorfor ikke søgeord optimere på siden, oveni på dine videoer, jeg ville ligge mine kerne ord lige op ad videoen jeg ville satse at videoer ligger så højt som muligt på google , med nogle gode kerne ord i

jeg ville ej ligge kontakt siden og det hele på samme side , hvad det ser ud din side gør det er derved svære at søgeord optimere videoerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 14:31

Mikael christiansen:
 jeg synes dine videoer er super men jeg kan kun se 2 på din hjemmeside og 11 på youtube

Hej Mikael

Tak for god feedback på min video om ">marketing analyse!

Du har helt ret; der er kun 2 videoer på hjemmesiden og den trænger vist efterhånden til at blive opdateret - ligesom jeg også har overvejet at lave en specifik hjemmeside til mit "marketing video projekt" - for som udgangspunkt er min nuværende hjemmeside i og for sig ikke en "hjemmeside", men den online version af mit CV.

Mikael christiansen:
hvorfor ikke søgeord optimere på siden, oveni på dine videoer, jeg ville ligge mine kerne ord lige op ad videoen jeg ville satse at videoer ligger så højt som muligt på google , med nogle gode kerne ord i

Ja, ">søgemaskineoptimeringen af såvel min hjemmeside som mine videoer kan bestemt optimeres. Men pt. ranker jeg vist ganske tilfredsstillende på præcist mine målrettede søgninger (prøv eks.vis at Google "marketing analytiker") ;)

Mikael christiansen:
jeg ville ej ligge kontakt siden og det hele på samme side , hvad det ser ud din side gør det er derved svære at søgeord optimere videoerne

Ja, du har en god pointe hér. Men det er skismaet mellem UEX og &feature=plcp&context=C3220d27UDOEgsToPDskLtWTAOEqUmv49J8XiwKE5T">søgemaskineoptimering - for der er en meget velovervejet grund bag, at det hele står på én side. Som nævnt er siden nemlig den online version af mit CV - og jeg ved af erfaring, at målgruppen ofte har det med at ville printe tingene ud på papir. Derfor har jeg forsøgt at lave siden, så den også tager sig nogenlunde fornuftigt ud på papir og i øvrigt er nem at printe - uden at visse vigtige oplysninger går tabt :)

Endnu en gang tak for god feedback på min video! Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)