Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skrive god tekster på eng/dansk?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Det er gået op for mig, at jeg ikke er verdensmester i, at skrive de bedste tekster hverken på engelsk eller dansk. Jeg bruger for megen tid på det og min interesse er ikke stor nok til at jeg vil invistere den nødvendige tid.Derfor har jeg besluttet at outsource netop dette område.

Jeg søger derfor en til, at skrive/omskrive mine tekster der ligges på min blog samt nyhedsbreve m.m., siderne skal oversættes og rettes til www.thefatcoach.com (første opgave er at oversætte .dk til eng.)

Teksterne skal selvfølgelig være søgemaskineoptimeret og uden alverdens grammatiske fejl. Man kan sige, at jeg helst vil have en studerende til 100 kr. i timen men samtidig vil jeg ikke gå på komprimi med kvaliteten. De 2 vigtigste ting til teskterne er søgemaskineoptimerede tekster også at kunne oversætte det til engelsk.

Når du først har oversat det jeg har vil der komme nye indlæg i bloggen du skal skrive cirka hver anden dag. Disse vil blive leveret til dig indtalt, eller som kort tekst, derefter skal du omskrive dem til artikler. Det er desuden vigtigt at du sætter dig ind i mit koncept sådan at du ikke skriver noget modsigende.

Jeg glæder mig til, at hører fra dig! Hvad du har af erfaring og ikke mindst hvad du skal have i "løn" per ord, time eller side.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:43
Har fået et par henvendelser og vil derfor gerne melde ud, at det ikke kan arrangeres hverken sort eller orange.

Glæder mig til at hører fra flere af Jer! Evt. også hvis du kender en der kunne være interesseret

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 08:24
Hvis ikke her på amino, hvor vil i så anbefale mig, at lede?
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 08:41
- Man kan sige, at jeg helst vil have en studerende til 100 kr. i timen men samtidig vil jeg ikke gå på komprimi med kvaliteten.

Det hænger ikke helt sammen. Du kan heller ikke købe en kvalitetssofa i Ikea, men hvis du er indstillet på at give lidt mere for sofaen, får du både kvalitet og design, hvis du køber den i Interstudio. På samme måde er det med oversættelser; man får hvad man betaler for.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:50
Dato: 15-05-2007 08:41:03 Forfatter: Martin Denker / www.DenkerMedia.dk

- Man kan sige, at jeg helst vil have en studerende til 100 kr. i timen men samtidig vil jeg ikke gå på komprimi med kvaliteten.

Det hænger ikke helt sammen. Du kan heller ikke købe en kvalitetssofa i Ikea, men hvis du er indstillet på at give lidt mere for sofaen, får du både kvalitet og design, hvis du køber den i Interstudio. På samme måde er det med oversættelser; man får hvad man betaler for.

Nej men den sofa kan sagtens være lavet af det samme stykke træ, samlet det samme sted men solgt 2 forskellige steder til 2 forskellige priser. Min pointe er, at alle kommunikationsfolk har været gennem en uddannelse (enten på skolebænken eller livets egen udd), så hvorfor skulle en studerende med flair for sprog partout være dårligere end et kommunikationsbureau?

Kenneth,

er det ligegyldigt for dig hvor den studerende er bosat?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 08:51
Hej Martin

Du citere mig jo egentlig meget godt  Jeg skriver jeg vil HELST have en studerende MEN......

Jeg er altså også klar til, at betale mere

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 08:52
Ja fuldstændig ligeglad med bosted
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:58
Jamen så har jeg et par gode venner (studerende), der lige får din mail :)
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 09:11
Natalia Christensen natalia.ilves@oncable.dk

Hun har en fair pris og er virkelig dygtig.

Hvis du får brug for det fikser hun det også lige på russisk og tysk.

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:14
Hej Dorte, skal lige være sikker på at din bekendte altså kan oversætte fra dansk til både engelsk, russisk og tysk? Er hun OK til at oversætte IT-relaterede sites?
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)