Hej Aminoer. Vi er to friske fyre som går og overvejer at starte en service virksomhed, som kan køre ved siden af vores job. Den kan så efterhånden vokse sig større, og derved kan vi gå på fuldtid. Jeg er på nuværende tidspunkt studerende, og min kammerat arbejder på fuldtid. Jeg skriver primært for at høre om nogle af jer kunne komme med nogle idér, som kunne have potentiale for os. Vi outsourcer stadig, og jeg sætter også et spørgsmålstegn ved vores alder. Vi er begge 19 år, og tror I at kunder ville have tillid og gad at støtte en virksomhed drevet af så unge folk. I virksomheden skal der ikke gøres brug af nogle maskiner, vi tilbyder blot vores egen hjælp. Det kan være i form af at hjælpe folk med deres computer, tilbyde rengøring eller noget i den retning. Som sagt har vi selv nogle idér, men det kunne være at i lå inde med nogle bedre. På forhånd tak. Mvh Mads Jensen |
I bliver nød til at være meget interesseret i det i gør i hvis i vil overleve som selvstændige, så:
1) Hvad er i gode til?
2) Hvad vil i gerne arbejde med?
3) Er der nogen der vil købe noget af det i kan og gerne vil arbejde med?
Kunderne køber ikke en service af jeres virksomhed fordi de gerne vil støtte jeres virksomhed. De køber servicen fordi den skaber værdi for dem. Så fokusér i starten på én service der skaber værdi for kunderne. Værdi kan f.eks. være reducerede omkostninger, større omsætning, mere tilfredse kunder, præstige, m.m.