Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær Kinesisk! Verdens næste store forretningssprog.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en erfaren lærer i flere sprog, og jeg har nu fritid til at kunne tage nogle elever i Kinesisk. Hvis du længe har overvejet om ikke du skulle lære verdenshandlens næste store business-sprog, mon ikke om du så skulle prøve en gratis test lektion med mig?

Jeg benytter mig af en innovativ undervisningsmetode der gør enhver lektion til en leg, der fokuserer på dialog og konkret brug af sproget. Blandet med nogle ekstremt gode hjælpemidler på computer som jeg hjælper dig med at sætte op, vil du blive helt overrasket over hvor nemt det faktisk er at lære kinesisk (Du har med garanti altid gået og troet at det ville være rigtig svært). Faktisk lærte jeg selv at tale sproget flydende på kun 6 måneder, og hvis du starter nu, og har den nødvendige viljestyrke det kræver at oplære sig selv i en ny, nyttig evne, kan jeg garantere at du vil kunne opnå samme gode resultat. Ja faktisk kan du se frem til at til efteråret allerede kunne snakke (simple) forretninger med kinesiske forretningsmænd!

Hvis du vil vide mere om min undervisningsmetode, eller kunne tænke dig en gratis prøvelektion så besøg http://RuneFraKina.dk/

Prisen er 175kr. i timen, og jeg anbefaler at man studerer 1,5-2 timer to gange om ugen for maksimalt udbytte.

Glæder mig til at høre fra jer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)