Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhost til netop denne opgave?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Mit navn er Alex Westergaard, og jeg er igang med at få de sidste ting på plads som Freelancer.

Jeg er interesseret i at høre, hvilket webhost i vil anbefale til netop nedstående:

Der skal være Domain inkluderet (.dk eller .net), og så skal der være et webhotel som er i stand til at kan have følgende - Hjemmeside og Database. Der skal være minimum 10GB plads som start (og kan udvides). Der må ikke være specielt meget downtime, og der skal være hurtig Support.

- Grunden til disse krav, er fordi at jeg lever efter kvalitet & funktionalitet. Jeg afspejler meget mine omgivelser, så hvis jeg har en super god host, har jeg mere tid til at give en super god service.

Glæder mig til at høre jeres svar!
//AWFreelancer 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:41

OBS: Du skal ikke spilde tiden med at skrive om one.com, med mindre du har nogle super gode argumenter for din tiltale.

Jeg har intet imod one, men jeg har i rygterne at de er super gode til det de laver, problemet er bare at de er super sløve.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:53

Hej Alex

Håber du nyder vinterferien

Jeg bruger selv meebox.net til at hoste mit webhotel....
Har prøvet nogen stykker efterhånden og dette er klart det bedste jeg har prøvet

Vi ses på mandag

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 01:01

https://my.meebox.net
Du kan bruge denne rabat kode så får du 10% rabat
"10Rabat"

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 07:58

Minimum 10GB plads? Enten er den en rocker stor hjemmeside men tusinder af store billeder - eller også overextender du måske lidt? :) Ofte kan man jo opgradere sine løsninger som man får behov for mere, så hvorfor betale for mere end man har brug for? Jeg køber heller ikke 10 liter mælk når jeg kun drikker 1 i ugen, det ville jo være spild! Med det sagt, så ved jeg jo naturligvis ikke hvad dit behov er ;)

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Wannafind. Det er dog noget dyrere end one.com og alle de andre, men dertil kan du også forvente et helt andet produkt. Deres servere er desuden placeret i deres eget datacenter i danmark, og der er telefon support etc.

Men prisen er en anden. Det eneste jeg kan sige er at pris og kvalitet i rigtig mange tilfælde hænger sammen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)