Har prøvet at bruge webgains et par gange, men jeg har haft meget svært ved at tjene hos lige dem!. Deres system er elendigt, og deres annoncer er i forkerte kategorier samt står der (1) nogen steder hvor der ingen annoncer er.
Servicen er dog god, de er mega flinke og de gider deres job. Har snakket med et par af dem, og hvis der er noget de har så er det service. Men det vejer dog ikke tungere end selve systemet :).
Og man skal jo som hos tradedoubler ansøge til mange af deres programmer så man skal side og vente på godkendelse og det går ikke altid lige hurtigt, så jeg finder det irreterende:-)
Godkendelsesproceduren er nødvendig for at opretholde integriteten mellem affiliate og publisher. Desuden kan du - i TradeDoublers tilfælde - godt gå i gang med at tjene penge, før du er godkendt. Og hvis du har læst betingelserne igennem og sørget for, at dit website lever op til publisherens betingelser, så bliver der ingen problemer
Jeg har selv brugt dem, og jeg synes, at deres system fungerer godt. Når du har tilmeldt en hjemmeside igennem dem, så hjælper de dig med, hvilke kampagner som passer til dit site. De ringede til mig, hvor vi havde en snak om min hjemmeside. Jeg har også haft e-mail kontakt med dem flere gange, og de plejer at svare rimelig hurtigt.