Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GVC Media ? nogle som har erfaring med dem ?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Hr. DM (Donny GVC)

Hvorfor er det lige i bliver ved at sende faktura ?
Disse vil vi ikke acceptere når vi ikke er kunder hos GVC. Dette er OGSÅ sendt til jer på skrift via brev....

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hej Jeg kan ihvertfald ikke anbefale GVC Media eller noget der har med GVC at gøre, de har 10-12 forskellige firmaer de dækker sig under, og har rigtig mange konkurser bag sig, de har det med at "løbe med de penge man betaler dem"
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:28
Hold jer fra GVC media !!!

Jeg har for ca. 10 mdr. siden købt en søgemaskineoptimering, som aldrig er kommet op at køre, det har ikke lykkedes mig at få mine penge retur(ringer aldrig tilbage)

Mvh

Klaus

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:40
Hej BBT,

Hold dig lang væk fra GVC. Jeg har arbejdet med dem siden årsskiftet og det har ikke givet en dyt. De har altid tonsvis af gode forklaringer, når de konfronteres med de manglende resultater, som jeg iøvrigt selv møjsommelig må samle sammen, for det er da nærmest for meget forlangt at få en rapport fra dem, så jeg kan se hvordan de performer. Diskuterer ligenu igen med dem om deres manglende resultater, men denne gang ender det med en opsigelse, for min tillid til dem er havnet under 0-punktet. 

De er fulde af "gode" forklaringer, men trods mit manglende kendskab til området er det endelig ved at gå op for mig, at det har været penge ud af vinduet.

Lærepenge er dyre!!!

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:06

advokat, hvilket advokat firma er du hos. Jeg kan ikke finde Erik Klausen hos advokat samfundet. Jeg tror du er en fusker! For advokat er du ikke!

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:35
GVC Media er uden tvivl det største fusker firma i danmark. Alt hvad de siger er løgn. Hver gang man snakker med deres direktør får man løgn og atter løgn (hvis man kommer igennem til ham). De skylder os penge og deres såkaldte internet optimering fungere IKKE! De sælger varm luft! Jeg gad godt vide hvad forbruger ombuds manden har at sige til dette elendige selskab og dens fusker metoder.

Mit råd til alle er: LAV IKKE NOGEN FORM FOR FORRETNING MED GVC MEDIA, DE ER FUSKERE. ALT ER EN STOR LØGN HOS GVC MEDIA.

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:31
Gitte,

Du skriver at du ikke har fået noget for pengene. Det jeg ikke kan forstå er, hvis du havde købt markedsføring for 675 kr. på eksempelvis dgs.dk så ville du du have fået en almindelig optagelse og et link. Det ville have givet dig max 2 til 5 besøgende om måneden, hvor du idag har gennemsnitligt 3 målrettede besøgende om dagen via dit SEO produkt svarende til knap 100 besøgende per måned. Jeg kan virkelig ikke se dit problem.

Robert Hansen

Lindtech Engineering

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:46

Robert Hansen = René Homgren.

Et navn der sjældent nævns uden at ord som ''Fusker'', ''Svindler'' og ''Bedrag'' indgår i samme sætning.

Søg på ''GVC'' her på Amino og se hvorfor.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)