Du har da bare styr på det hele, nu du har det kunne du så ikke lige sparke til jeres regskabsansvarlige fordi I skylder penge til os Finewood, efter vi har indbetalt et md for meget. Men iii nej det er sgu for svært for wesercureit. Så hvis i vil fremstå som professionele så BETAL !
Først skal jeg lige nævne, at den løsning der ligger på dit eget hoveddomæne ikke er udført af os.
Nu sidder jeg jo ikke i regnskabsafdelingen, men hvis du har betalt for meget i forhold til din trafikampagne er det da bare at tage telefonen og ringe og bede om bogholderiet, så er jeg da helt sikker på du får dine penge tilbage.
Vi har før kørt hos wesecureit og har prøvet i snart 1 år at få vores penge, men det bliver aldrig til noget ! jeg har ikke alle data her på hvem vi har snakket med, men dem har jeg på kontoret og på fredag er jeg på kontoret igen og så kan jeg lige skrive hele forløbet med div. navne osv fra wesecureit.
Du er faktisk den eneste fra wesecureit som er kommet tilbage med respons.
Så skal jeg personligt overbringe det til bogholderen – så det burde ikke være noget problem, hvis det er som du har beskrevet, får du selvfølgelig returneret din betaling, det skal jeg nok sørge for.
Vores bogholder er der vist først mandag igen – det er det med alle de feriedage de heldige medarbejdere har, men os i produktionen får lov til at arbejde r.... ud af bukserne også fredag.
med hensyn til gvc media fraråder jeg alle til at falde for deres uetiske fremgangsmetoder...
har været ansat i godt og vel 2 mrd. ved dem, hvorefter det går op for mig hvad det egentlig er de har gang i, derfor hold dig laaangt væk så snart der bliver sagt gvc, eller din tryghed hvilket ejes begge af de ssamme.
Jeg er lidt skuffet over det er så let at komme med ubegrundede og subjektive holdninger, som netop set i denne tråd.
NB: Vi diskuterer ikke enkeltstående ansættelsesforhold i en åben debat.
Jeg vil dog sige, at vi har den helt klare politik, at vi ikke ønsker personer ansat der er tidligere straffet - herunder specielt økonomisk kriminalitet, giver ukorrekte oplysninger på deres CV, giver ukorrekte information til kunder, eller andre forhold der kan udsætte vores kunder for skade.
Jeg forstår naturligvis at en ansat der ikke lever op til disse simple krav, kan blive frustreret, og ønsker at miskrediterer os.
Vores kunder er blevet informeret om vores omlægning, og jeg ser derfor ingen grund til at debatterer dette her, men skulle der være spørgsmål til dette eller andre forhold, er du velkommen til at kontakte mig via mail eller personlig besked.
------------------ Vedr: Finewood. Set fra vores synspunkt har du altid fået den service du har betalt for. Du har fået klik, opdateringer, statistikker etc. Selvom vi pt har en uenighed, håber jeg stadig at høre fra dig med henblik på en fornuftig afklaring.