Hej alle Amino brugere. jeg stifter her i løbet af ugen en virksomhed hvor jeg laver stort set alt inden for it. Man kan få lavet hjemmesider. reparation af computere. undervisning specielt lavet efter ens behov. installationer til netværk. undervisning fejlfinding af mobiler for at undgå værksteds reparationer. opsætninger. m.m. jeg skal have gang i noget stort vækst. og går efter alle typer mennesker uanset alder som kunder. går ekstremt meget op i service og ønsker at yde den bedste service for alle. priserne er til meget under normalen inden for it. og i startfasen er der ekstra rabatter og hente. noget nyt i dette koncept er at hvis man ønsker at få lavet ens computer og også gerne vil hvide hvordan at man selv fremover kan fikse den type problemer som man har hyret mig til så kan der tilkøbes undervisning imens at jeg laver tingene. der vil komme meget mere og mange flere services at hente senere. når alle tingene er kommet på plads. ;-) beklager stave/skrive fejlene i teksten her. mvh. lasse |
start af virksomhed inden for it/undervisning/reprationer/installationer/opsætninger/ m.m.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)