Kære Alle, Jeg tror mange af os kan kende min historie. jeg valgte i året 2006 at starte virksomheden Help Force ApS op i samarbejde med et par investorer. Help Force ApS kom til og siden da er jeg vokset med opgaven nemlig at være direktør. Som " Kaptajn Jannich Rindom Petersen" er det vigtigt for mig og mine besætningsmedlemmer (kollegaer) at man trives på sin arbejdsplads, vi arbejder med telefonen som vores talerør og er dagligt i kontakt med optil 200 danske virksomheder, derfor er vigtigheden for mig netop at sikre mine nuværende kunder som kommende kunder en åben og glad leverandør. Jeg oplever tit både hvad angår leverandøre som andre iværksætter at de tit gør tingene bare for at gøre det, mit bedste råd til alle nyopstartet virksomheder er gør det i brænder for, det er den eneste måde at opnå de resultater i gerne vil :) Ha dig selv med det er det eneste rigtige. Gør en forskel og hver stolt det gør vi. Med venlig hilsen Help Force ApS Jannich Rindom Petersen Adm. direktør |
Hvis ikke man brander for det man laver som iværksætter kan man umuligt få sig til at investere den tid der skal til for at skabe succes :-)
- Alexander Baandrup Larsen