Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsregistreringssystem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter et tidsregistreringssystem, der kan klare disse opgaver:

* Daglig tidsregistrering af 1-3 opgaver med tid, udlæg, kørte km., notering af evt tillægspriser (helst i form af afkrydsningsbox - ulempetillæg, tillæg for adm.opgaver, altsammen pengetillæg for hver medarbejder)

* notering af ferie, afspadsering, sygedag, mv. pr dag eller halve dag.

Systemet skal helst være internetbaseret og gerne med iphone/mobil understøttelse.

Admin skal kunne trække ugerapporter ud med specifik henblik på monitorering af arbejdstid samt månedsrapport med henblik på lønkørsler, indeholdende km-spec, udlæg og tillægstakster til hver medarbejder.

Der skal kobles 7-8 medarbejdere på systemet så det skal ikke koste en bondegård.

Jeg kan sende eksempler på de nuværende excelark der udarbejdes af hver medarbejder, hvor det fremgår hvilke oplysninger vi skal bruge.

Jeg har set mange forskellige løsninger igennem men kan ikke rigtig gennemskue om de kan det, jeg skal bruge, jeg er ikke interesseret i decideret projektstyring.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Peter Skjerning

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på det før men er lidt usikker på håndteringen af fx udlæg/tillæg... Men det falder måske under kategorien 'brugertilpasset opsætning'?
Hvad med mobil-adgang og evt iPhone app?
Vh Peter

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan e-conomic.dk bruges? Det koster gratis at prøve.

Jeg bruger det, men jeg får ikke en øre for at anbefale det :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.start-base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 18. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Vi har udviklet et intranet, som fokuserer på medarbejderhåndtering og timeregistrering af projekter.

Timeregistreringen og håndtering af ferie/syge-dage, m.m. er intet problem for systemet, men er der nu alligevel noget du mener det ikke kan, er vi altid villige til at kigge på sagerne og udvikle det for jer (og gerne i samarbejde med jer) Smile

Der kan trækkes projekt-statistikker for hvilken som helst periode, hvornår som helst, så du får det præcise overblik over udgifter/indtægter på de enkelte projekter.

Når lønperioden er omme beregner systemet automatisk med få museklik hele din lønkørsel og kan lave direkte udtræk til lønsystemer som fx DataLøn eller DanLøn.

Vi tilbyder gratis opretning i samarbejde med jer plus selvfølgelig gratis fuld support.

Og mht. prisen, så skal du ihvert fald ikke af med en bondegård :)
Det kan gøres fra 49 kroner om måneden per bruger :)

Du er altid velkommen til at ringe på 29 89 69 73 med uddybende spørgsmål.

Med venlig hilsen

Michael Andersen
Partner

IntraManager ApS
www.intramanager.dk
29 89 69 73

Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene - jeg kigger på forslagene og måske er der flere spørgsmål undervejs :-)

VH/Peter

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tråden her har et par måneder på bagen, men jeg vil foreslå at du kigger på en løsning som vores, TimeSheet Reporter. Der kan du registrere din tid via Microsoft Outlook kalenderen, og også dele data med dine andre systemer, eksempelvis økonomisystemet.

Du kan læse mere på www.timesheetreporter.com/dk hvor du også kan se det i funktion.

Lad mig høre hvad du synes.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på billings Big Smile

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)