Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQmedier nede?

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Thomas, jeg syntes det er nogle yderst relevante spørgsmål at stille dem så vi kan undgå dette i fremtiden..

Og a-and, giver dig helt ret.. De er mega langsomme.. Det er kun Euroads, Guava og Adservice hvor tæt på alle henvisninger går igennem.. Så kan godt forstå din frustration.. :-)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der overrasker mig mest, er at de stadig ikke har skrevet her, når den nu ligger højt på google :).

Overall kan jeg konkludere at jeg har mistet troen på IQmedier, og tror ikke at jeg får den tilbage lige foreløbig :) 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MindUser:
Og a-and, giver dig helt ret.. De er mega langsomme.. Det er kun Euroads, Guava og Adservice hvor tæt på alle henvisninger går igennem.. Så kan godt forstå din frustration.. :-)

Her vil jeg lige tilføje at hos Orville Media går tæt på alle henvisninger altså også igennem:-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim Møllegaard:
Her vil jeg lige tilføje at hos Orville Media går tæt på alle henvisninger altså også igennem:-)

Og så udviser Orville Media utroligt god stil...

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim er på promoveringsturné lige for tiden :D.

Der er ihvertifald fede kampagner inde på orvillemedia, hvis man har relaterende sider :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim: efter vores lille PM, har jeg nu sendt ansøgning og vil kigge jer lidt ;)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom du alligevel rundt Articoli ;)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim : nu var min kommentar udfra mit personlige publisher syn på sagen og ikke udfra en adm. direktør der skal promovere sin virksomhed ;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Tim er på promoveringsturné lige for tiden :D.

Ja det skal jeg da love for. Og den indeholder offentlig kritik af en konkurrent, offentlige spekulationer i at konkurrenten ikke har betalt sine regninger, og offentlige kommentarer om hvordan konkurrenten burde drive sin butik.

Jeg er ikke imponeret over at man er nødt til at tale dårligt om konkurrenterne, for at komme til selv at fremstå bedre.

Nu klarer Orville sig nok ganske glimrende uden os, men det er ikke noget jeg ville sættes i forbindelse med. Hverken som annoncør eller publisher.

Så som annoncør holder vi os til TradeTracker, og som publisher til AdService og Tradedoubler. Deres moral, udbetalingstid, og programmer passer nok bedre til vores temperament :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mente det nu ikke negativt, var ikke min intention ihvertifald.

For de er flinke mennesker, og de yder en super service. Ville bare lige pointere at jeg syntes det var sjovt.

Men man kan også sige at han interesserer sig for sit produkt, og ønsker at fremhæve det. Syntes ikke at han tiltaler andre sider som sådan forkert, vi har alle en mening. Det er heller ikke spekulationer hvis det er sandt, i forhold til IQmedier ikke har betalt deres dk-hostmaster regning :).

Har intet negativt at sige om orville, tværtimod :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)