Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny cigaret.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg går og pusle med en ide, der vedrøre en forbedring/ udvikling af cigaretten, som vi kender den idag.
Min ide går ud på, at selve filteret skal opløse sig selv meget hurtigere, så den derved bliver mere miljøvenlig. Derudover skal cigaretten kunne tænde sig selv, så rygeren ikke har behov for at have ild.
F.eks. er det træls for rygeren at have glemt sin lighter og det også træls at skulle tænde sin cigaret i blæst. Derfor tænkte jeg at det kunne være smart med en cigaret, hvor man bare skulle hive en stykke papir e.lign. af toppen så den tændte..

Hvad siger i? er det realistisk? Og kan det virke rent salgsmæssigt?

vh

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:26

Ved ikke om det er muligt, men jeg synes det er en god idé :-) (Idéen skal selvfølgelig finpudses)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41

thim4ons8:
Hvad siger i? er det realistisk? Og kan det virke rent salgsmæssigt?

Idéen er god nok. Det jeg tror skal sælge den, er at den er er hurtigere nedbrydelig og dermed bedre for miljøet end traditionelle cigaretter. At den kan tænde sig selv er i mine øjne en mindre ting, da rygere nok er rimelig dækket ind med en lighter de fleste steder. Da jeg selv røg, var der aldrig ret langt til nærmeste lighter :-)

Du er dog oppe mod en massiv ændring i samfundet mht. rygning - rygeforbuddet er kommet for at blive og det bliver nok strammet yderligere i løbet af de næste 5 - 10 år.

Hvis du idéudvikler på en måde at ryge på, selvom der er rygning forbudt. Jo flere forbud - jo større marked for den slags. Der er selvfølgelig e-cigaretten og lign., men det er mig bekendt ikke noget andet alternativ - bortset fra skrå og nikotin-tyggegummi, hvilket jo slet ikke er det samme.

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:49

Thomas Bang Petersen:
At den kan tænde sig selv er i mine øjne en mindre ting

Enig, men man kunne arbejde med at gøre den lettere antændelig :-) Også brande den lidt på det...

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:02

Lyder spændende, helt sikkert!

Mht. idéen med at den skal kunne tænde sig selv, skal man nok passe på, at den ikke bliver direkte brandfarlig, og tænder sig selv og alle de andre smøger i pakken. Dét ville være stramt! :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:14

Det er nok heller ikke det bedste at brande en cigaret på at den er selvtændende, når de ifølge lov skal være selvslukkende samtidig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18

silversand:

Det er nok heller ikke det bedste at brande en cigaret på at den er selvtændende, når de ifølge lov skal være selvslukkende samtidig.

Big Smile Nej, den er sgu svær...

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:45

så skulle du hellere opfinde en cigaret uden nikotin. den ville både være et glimrende middel for folk der skal stoppe med at ryge, samtidig med at den måske ville falde i god jord hos festrygere.

det kan da ikke passe at man ikke kan finde noget snask at ryge på uden nikotin?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)