Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:23

Hvis målgruppen kun er festival gængere så er den helt galt med prisen. Prøv lige og se hvor mange der lader et telt stå efter en festival.

Jeg gik for en del år siden også på festival og vi havde altid fundet et gammelt telt til 100kr som vi kunne lade stå.

Det er ikke for og skyde jeres projekt i sænk, men tror i skal overveje det. Så skal i lige huske på at af de 167.000 er der nok en del der går igen.

Mvh Kristian

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 12:28

Ud af de 167.000 er der en del medarbejdere hvor mange sover hjemme, der er en masse fra udlandet, og alle dem der er gengangere dvs. de har et telt.

Derudover så se hvor mange telte der står tilbage efter festivallen. Jeg tror at 1.500,- er for meget for et telt, når du kan få et for et par hundret kroner der virker fint.

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 12:28

Tak for dit svar.

Kritik er også en vigtig del.

Vi mener også selv 1500 er lidt høj. Vi håber på at kunne få det ned på 1000. og det er helt sikkert også en relevant pris. Som du selv siger gider du ikke give det for det. Det er også derfor vi har taget 1 % ud af alle de festival deltagere der er. 

Hvis du så fik afvide du tjente pengene ind igen på teltet, ville det pludselig blive endnu mere interessant.

men jeg kan desværre ikke gå i detaljer jo :) 

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 12:32

Tak for dit svar.

Ja, men vi forventer jo heller ikke at ramme alle deltagerne. Og 1500 har vi lavet en forspørgsel på, og det er der købere til. Men jeg er enig, vi skal mindske prisen lidt. mellem 1000-1500. ;) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)