Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere kunder ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg mangler kort og godt besøg og handler på siden www.smarteting.dk

Det jeg forsøger er at sælge forskellige gadgets, som blandt andet, smarte USB-stik og smarte og anderledes ure, samt andre  smarte ting.

Er der ikke en smart måde at gøre siden synlig på, en at skulle betale en formue for det.

Med Venlig Hilsen

Kenny Christensen

smarteting.dk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:10

Tjoo, med Linkbuilding, det er bare at komme igang. Du har ingen titles og næsten ingen tekst på siden. Content og Links er alt du skal tænke på lige nu.

Det er en svær brance du har lagt dig ind i med en "ikke" alt for pæn webshop med produkt billede der for mig er meget utroværdig.

Så altså Design og SEO

Held og lykke.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:16

Ja man tiltrækker jo nye kunder ved at lave noget marketing, men jeg tror det første du skal kigge på er din webshop. Den er ikke særlig flot lavet. 

Andgående konvertering er der også meget galt.

fx. indkøbskurven er svær at finde og der er ikke mulighed for at betale med Dankort, Visa eller mastercard. 

Jeg ville starte med at lave en hel ny webshop og derefter begynde at tiltrække folk.

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:30

Designet giver mig et indtryk af, at det hele er meget "billigt".

Seomæssigt kan jeg ikke se, at der er gjort det store arbejde. Hent evt. Seolex light :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:11

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23

Når jeg kigger på din shop, får jeg - som andre også har givet udtryk for i denne tråd - følelsen af, at det er "billige ting" og ikke "smarte ting", du sælger. Også dine produktfotos kunne bruge en overhaling med en bedre beslyning.

Jeg synes også, du mangler, at fortælle om hvad dine varer gør for mig (benefits, hvorfor er tingene smarte af have), lige nu fokuserer du udelukkende på hvordan tingene gør noget for mig (features).

Selve bestilllingsforløbet synes jeg dog går rimelig glat og er overskueligt.

Sidst men ikke mindst, undrer det mig, at jeg skal vælge "shop"-linket for at komme til din shop. Hvorfor er der ikke en oversigt over dine produktgrupper og/eller en oversigt over mest populære varer på forsiden, jeg kan klikke på, for at komme direkte til varerne? Forsiden er en af de mest populære sider på dit website og du mister mange på den side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)