Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kidd - “I freaking fucking love ya”! Hemmeligheden til succes på sociale medier serveres her.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne det ikke tænkes det kunne være en god viral markedsførings teknik for f.eks en gadget der var med i videoen eller noget bestemt tøj? :-)

eller et kikset cover af en sang for den sags skyld for at fremme kendskabet til originalen?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

Nej, bestemt ikke. :)

Det er corny, ambitionsløst og uden substans - in my opinion. !

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:55

du har nok ret. det var også bare en løs tanke. aner intet om emnet :) - ikke andet end at jeg jo kan se at de får en masse visninger :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Casper Henningsen:

Nej, bestemt ikke. :)

Det er corny, ambitionsløst og uden substans - in my opinion. !

er det ikke Corny at en bliver kendt på at synge af helvedes til og te sig som om personen var 10 yngre end han er?

Og har svært ved at se hans substans.. hans lyrik er entydigt og kedeligt..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

er det ikke Corny at en bliver kendt på at synge af helvedes til og te sig som om personen var 10 yngre end han er?

Og har svært ved at se hans substans.. hans lyrik er entydigt og kedeligt..

Det er jo en smagssag som er subjektiv.

Intet går viralt uden substans i dag! - Substansen i et corny/mislykket cover er, at det tilføre social kapital til den enkelte når mennesker deler det og dennes netværk responderer, liker og eventuelt deler hans content. Så er det den sociale relation der bliver essensen og den egentlige substans. ( Det var dog ikke grundet KIDD's manglende talent,at han kunne bygge et brand op)

Musikken er ikke det han er blevet kendt for Bruun Media. Mennesker skabte ham - for at skabe deres egen identitet - Social Proof var det der skabte ham - læs lige mit indlæg en gang til :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:11

Tommelfinger op herfra :-)  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

BBmassage:
Tommelfinger op herfra :-)  

Tommelfinger op, fordi du giver tommelfinger op! :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:47

Vil lige rose lidt mere...

Det er ikke bare godt skrevet, det er super godt. Jeg har mange gange brokket mig over at jeg synes eksperter i sociale medier ( i DK) er for kedelige. Mest noget med " Tal til dine fans !! " , " det bliver lige 1600,- kr tak. "

Du har styr på din psykologi, og kan kommunikere på et højt niveau. Virkelig dejligt at jeg kan stoppe mit brokkeri  over at der ikke findes nogen.

Keep going

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Blot en lille kommentar. Men det kan vel næppe være sundt for din blog/hjemmeside, at du kopiere alt fra dine indlæg derpå og smider på Amino, som er langt stærkere end din egen side.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:07

Ps: 

Jeg synes det er ærgeligt at du ikke får respons på det niveau som du selv befinder dig på. Hvis det kan trøste dig, så forstår jeg dig i det mindste :) Er bare for træt lige nu.

Det du skriver her er langt bedre end ting jeg har læst af andre eksperter i sociale medier i DK. Selv Anders Colding Jørgensen som er psykolog.

Det bliver nok svært for dig at få den modspil du ønsker, da du er på et ret højt niveau. Men dine fremtidige partnere er derude, det er helt sikkert. Og det er en karriere også.

Skriv en bog og start med nogle pressemeddelelser ( når der er et hot emne i tiden ) så du kan få noget TV tid, du kan sagtens blive en go to guy for en journalist som vil have et dybere perspektiv på branding og internet.

Edit : Jeg har lige læst din profil, og du har jo glimrende gang i karrieren. Så ingen brug for mine beskedne råd :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)