Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en hjemmeside stående, som egentlig bare er en klods om benet, og den vil jeg gerne have solgt.

Jeg ved at man overfører domæne igennem dk-hostmaster, men hvad gør man i forhold til hosting?

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Du flytter bare domænet til det webhotel du gerne vil have, det sker næsten automatisk. Dog skal du huske at godkende redelegeringen hos DK-Hostmaster - men det tager ikke mange minutter.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:26

Det er op til brugeren selv at finde et webhotel til det domæne han/hun har købt af dig. Hos de fleste web-hosts kan du fjerne domæner i dit kontrolpanel.

Hvisd et giver mening? :) 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 12:28

Ebbe Hansen:

Du flytter bare domænet til det webhotel du gerne vil have, det sker næsten automatisk. Dog skal du huske at godkende redelegeringen hos DK-Hostmaster - men det tager ikke mange minutter.

Al indholdet ligger vel stadig på min server?

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:32

Hej

Ebbe, du kan ikke bare overflytte også sker det automatisk. Det der sker er at alle filerne forsviner.

Det du skal gøre er at tage en kopi af databasen og en kopi af alle filerne på dens ftp. Så har du det hele. Nu kan du så overflytte via. dk-hostmasters til et andet dkhostmasters brugernavn og ham du sælger den til køber et donæme et andet sted og bruger den knap der hedder "flyt donæme"

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Ahh! Min fejl - jeg læste åbenbart ikke helt efter! ;-)
Hvis du har en masse indhold på domænet, så skal du selvfølgelig ikke bare flytte domænet over. Så får du nemlig ikke indholdet med! :-)

Ha' en super dag! :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)