Dette er mit første indlæg på dette forum, ikke mit første besøg da jeg tidligere har læst andres spørgsmål og kommentarer. Desværre har jeg dog ikke kunne finde et spørgsmål som har besvaret mine spørgsmål: Jeg står i en situation hvor jeg har lidt for mange biler samtidigt med at nogle venner ikke pt. kan eje en bil eller andet for den sags skyld.... Nu vil jeg så gerne udleje én af mine biler til dem for en beskeden sum (500 kr/mrd), jeg vil omregistrere bilen således at de er brugere af bilen, samtidigt skal de naturligvis selv håndtere forsikringsdelen. Ang forsikring så kræver jeg naturligvis kasko og 0 kr i selvrisiko, for ikke selv at miste penge i tilfælde af uheld. Vil dette være metoden hvor en situation som denne blev løst, eller skal jeg til at sætte mig ind i udlejningsregler og have skrevet kontrakter og lign? I tilfælde af kontrakter er der så steder hvor disse kan findes sådan relativt nemt/billigt? Desuden regner jeg med at jeg blot skal registrere dette som indkomst på lige fod med andre "ekstra" indkomster på selvangivelse? |
Udlejning af bil? (skattemæssige problemer)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)