Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis græsplæneklipning i 2012

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Lige en opdatering på dette projekt:

Så har robotgræsslåmaskinen været ude at køre for første gang i dag, og det er godt nok en fornøjelse. Det ender med, at Johnny aldrig får den igen :-)

Mange hilsner

Mads

Ja, det er en fornøjelse med en plæne, der slår sig selv. Hvor stor er din plæne, og hvor meget kanttråd skulle der lægges? Har du træer og andre forhindringer, som Johnny har skullet tage højde for?

Venlig hilsen

Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:56

Hans Stokholm Kjer:

Ja, det er en fornøjelse med en plæne, der slår sig selv. Hvor stor er din plæne, og hvor meget kanttråd skulle der lægges? Har du træer og andre forhindringer, som Johnny har skullet tage højde for?

Venlig hilsen

Hans

Jeg vil tro plænen er omkring 600 m2, og der er taget højde for et enkelt bed, som den ikke kører ind i. Ved træer er der ikke taget hensyn til noget, dem må den bare buldre ind i :-)

Mit gæt er at der er brugt cirka 100 meter kanttråd, men det kan Johnny måske svare på?

Og så kan jeg fortælle at der gik en time, så var kantråden lagt i, maskinen var testet, den havde kørt rundt lidt og den var indstillet til, hvornår den skulle køre. Det var godt nok imponerende...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:37

Mads:

Hans Stokholm Kjer:

Venlig hilsen

Hans

Jeg vil tro plænen er omkring 600 m2, og der er taget højde for et enkelt bed, som den ikke kører ind i. Ved træer er der ikke taget hensyn til noget, dem må den bare buldre ind i :-)

Mit gæt er at der er brugt cirka 100 meter kanttråd, men det kan Johnny måske svare på?

Og så kan jeg fortælle at der gik en time, så var kantråden lagt i, maskinen var testet, den havde kørt rundt lidt og den var indstillet til, hvornår den skulle køre. Det var godt nok imponerende...

Græsplænen er på 546 m2 i indrammet område  til robotplæneklipperen , der var desværre et bed der gik ud til hans indkørsel, så der må han selv slå græsset, da der ikke var bredde nok til at den kunne komme der.

Der blev nedlagt ca. 160 m kanttråd.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:09

Jeg er mere interesseret i om du har haft brug for din indboforsikring? Har den snuppet et hegn, en havedam eller nogle havemøbler på vejen rundt?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 06:57

bacardil:
Jeg er mere interesseret i om du har haft brug for din indboforsikring? Har den snuppet et hegn, en havedam eller nogle havemøbler på vejen rundt?

Det har den ikke - den har meget stor respekt for den kanttråd :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:18

bacardil:

Som der tidligere blev skrevet, så dækker indboforsikringen også ved tyveri af robotten :-) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 07:33

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Som der tidligere blev skrevet, så dækker indboforsikringen også ved tyveri af robotten :-) 

Yes - og det fede er, at hvis man løfter robotten, så skal man indtaste koden igen :-) Det vil sige, at hvis nogen stjæler den, så får de aldrig noget ud af den....

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:36

Jeg bor i Hillerød - Grunden er 1550 m2 - plænen til den ene side er de 600 m2

Så send en PM..

mvh.

Michael

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:09

Michael Pausgaard:

Jeg bor i Hillerød - Grunden er 1550 m2 - plænen til den ene side er de 600 m2

Så send en PM..

mvh.

Michael

Du er vist lidt sent på den :-) Sådan går det, når man ikke læser tråden helt...

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:45

Mads:

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Yes - og det fede er, at hvis man løfter robotten, så skal man indtaste koden igen :-) Det vil sige, at hvis nogen stjæler den, så får de aldrig noget ud af den....

Hvad sker der hvis man prøver sig frem med først 0001, 0002, 0003.... Er der en max grænse for wrong password? :)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)