Lidt gode råd søges: |
Wordpress er i hvert fald godt, det kommer jo lidt an på hvor kompliceret din side skal være... Jeg har one.com og det har jeg fortrudt, men har hørt meget godt om Unoeuro.
- Alexander Baandrup Larsen
Lidt gode råd søges: |
Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk
Wordpress er i hvert fald godt, det kommer jo lidt an på hvor kompliceret din side skal være... Jeg har one.com og det har jeg fortrudt, men har hørt meget godt om Unoeuro. |
Jeg benytter www.gratisdns.com og deres host www.netplads.dk. Hilsen, Robert |
Meebox kan også godt anbefales som host! |
Hej Henrik! WordPress er generelt den bedste løsning. Her sparer du altså tid, mens du kan lave en flot side hurtigere end hvis det kun var lavet i programmering. Der er div. themes rundt om på nettet. Se bla. dem her. Jeg bruger Unoeuro som host. De virker super godt, god service (Twitter, bla.) og billige priser! De kan både .dk og .com. Jeg har selv lavet ekstremt meget affiliate, og har hér skrevet et par forskellige ting. Du må gerne skrive en mail, hvis du skal ha' svar på yderligere spørgsmål! Mvh Jonas Donbæk |
Hej Henrik. Jeg vil anbefale dig Meebox. Det er noget af det billigste du kan få. Der er masser af plads og alt hvad du skal bruge. Desuden er der en fantastisk support samt livechat der vil hjælpe dig når som helst, når de er online. De er endda online nu, fredag aften kl. 20.35. [Affiliate link fjernet af moderator] |